Kapitel 2

464 25 2
                                    

"Hvad er der lige sket? Var det mig der gjorde det? Er jeg en elemental? Kan jeg styre alle elementerne?" Det var de tanker der løb gennem mit hoved om og om igen, mens jeg gik til time. Jeg var så optaget af min tanker at jeg støtte ind i noget eller nogen. Jeg kiggede op lige ind i nogen meget kønne lilla øjne. 1  2  3 "undskyld" mumlede jeg, da jeg med hurtige skridt gik uden om den kønne idiot til skolens 'hotteste' dreng, Jason. "Pis han må have set mine øjne da vi støtte sammen" tænkte jeg og så mig over skulderen. Han gloede efter mig som hvis jeg havde både hale og øre. Jeg satte farten op indtil jeg var i fysik lokalet, jeg satte mig på min plads lige da timen startede.

(Jasons vinkel)                                                                                                                                                          

Jeg var på vej mod Hunters kontor (Hunter er leder for de voksne elemental der lære os at kontroller vores kræfter), for at drøfte hvad der var sket med Amys bil her til morges. Jeg havde så travlt med at komme af sted, at jeg ikke så hende før hun støtte lige ind i mig. Jeg kiggede ned og det der mødte mig fik mig til at stivne. Hendes ansigt var det kønneste jeg nogensinde havde set, de høje kindben, den lille næse, de smukke regnbue farvet øjne og det lange kastanje farvet hår. Vendt lidt regnbue farvet øjne, HVAD!!! Det føles som om vi havde stået der i meget lang tid, selvom det nok kun var nogen sekunder. "Undskyld" mumlede hun og snoede sig uden om mig. Jeg stod bare der og gloede efter hende med åben mund. Så gik det op for mig hun havde fuking regnbue farvet øjne. Forsendt hun var allerede væk, der gik det op for mig at alle stirrede på mig.

 Jeg gik hurtigt hen til Hunters kontor, stadig rustet over hvad der lige var sket. Jeg bankede på Hunters stemme lød "kom ind", jeg åbnede døren. Inde på det store kontor var alle gardinerne trukket for. Jeg satte mig i den ene af de store røde skole, i den anden sad Amy min favorit hades person i verden.

Hunter begynde " Lad os komme i gang. Her til morges smadrede nogen Amys bil , ved hjælp af alle de fem elementer. Først løftede de bilen højt op i luften, ved hjælp af vinden. Bagefter gennem spyddet de bilen, ved hjælp af jord. Så gav de den et voldsomt regn skyl, ved hjælp af vand. Efter det satte de ild til bilens kølerhjelm, ved hjælp af ild. og til sidst lavede de bilen om til rust, ved hjælp af ånd. Jeg tror vi har at gøre med en gruppe af stærke individer, hver af dem må mestre et af elementerne til fulde. Dette er en meget stærk fjende, vi har måske ikke så meget som en chance mod dem". "Hvem siger det er en fjende vi har med at gøre" spurte jeg. "De smadrede mig bil!" råbte Amy "hvordan kan de ikke være onde". "Hvad lavede du lige inden din bil blev smadret Amy" spurte jeg Amy. "Jeg.... Jeg legede med en første års elev" mumlede hun. "Se selv. Det kunne have været nogen som havde fået nok af dig og din attitude" sagde jeg helt koldt. "Men det jeg ikke forstår er hvordan fem individer, med så meget kraft har kunne gemme sig i så langtid. Uden vi opdaget dem og at de så finder hindanden, det vikker umuligt. med mindre alle kræfterne er samlet i et individ" sagde Hunter, jeg så hende pigens øjne for mig igen. " Det er umuligt, personen ville Explorer" sagde Amy. " Ja, det har du ret i Amy... Du må gerne gå jeg skal lige tale lidt med Jason under fire øjne." sagde Hunter.

Da Amy var gået. Begyndte Hunter "Så alts nu skal du høre her. Vi ved ikke med sikkerhed at man vil Explorer hvis man har mere end et element det er bare noget vi siger, så sådan nogen som Amy ikke får ideen at prøve at stjæle andres kræfter. Tro mig det er umuligt, men når nogen prøver ender det næsten altid med at nogen dør." sagde Hunter helt afslappet. Panikken begynde at sprede sig i mig " Hvad! du siger altså at der en person der ude som kan styre alle elementerne" sagde jeg og var ved at få et hjerte anfald. "Ja det siger jeg." sagde Hunter. Pigen med de regnbue farvet øjne, det var det eneste jeg kunne tænke. Hunter forsatte med at snakke " Hey en ven af mig holder et modeshow i aften, kunne du tænke dig at komme med. Jeg lige fået at vide at de har en helt ny og meget lækker model med i showet"." Hvem er designeren" spurte jeg, "Jenna et eller andet. Du ved hende der er gift med ham der ejer det der advokat firma" svarred Hunter. "Jenna Lavender. New Yorks bedste ungdoms mode designer?". "Ja hende" sagde Hunter, "selvfølgelig kommer jeg" svarede jeg og forlod kontoret.    




Øjet af elementerneWhere stories live. Discover now