10..O dva měsíce později

13 1 0
                                    

Ležela jsem u bazénu na lehátku,  jedla brambůrky Pringles s příchutí cibule a sýru .. Mám na sobě růžové plavky . Je mi strašné horko , ale nechce se mi do vody .. Byla bych mu priliž blízko .. Ptáte se komu ? .. Jemu chlapci s modrými oči , hnědými kratšímy vlasy a  dokonalé opalenou pletí . Vypadal tak tak zvláštně .. Bylo mu asi 15 .. Vybrala jsem si ho jako letní  oběť . Výhoda byla že ho mám v přátelích na facebooku a vím kde bydlí . Také vím že sem k bazénu chodí každý den ... Tak mi to zabíjení chybělo .. Málem jsem se z toho zbláznila , ale musela jsem na chvíli přestat .. Nebavilo mě to tu tak jsem se zbalila a šla domů . Doma jsem zjistila že mám krev na patě.  Byla jsem unavená a tak jsem si lehla do postele .. Probudila mě ráno v 9 hodin esemeska . Vím co jsi udělala Lavender ! Sledují tě od začátku ! Nezabijej! ! Oni patří mě !! Patřili mi , páteří a patřit budou ! Nedotýkej se jich a ani na ně nemyslí! Nebo si tě taky vezmu ! S.A.T.A.N .. . Z této esemeska jsem byla v šoku .. Kdo a proč mě sleduje ? V hlavě jsem měla snad miliardu otázek . Ale nejhorší na tom bylo to že jsem měla pocit vinny.  Nevím proč , ale bylo to tak . Poprvé v mém životě jsem to cítila . Nevím jak dál  Jsem v koncích .. On si mě chce vzít !! To nemůže nepatřím mu !! Začala jsem křičet na celý dům .. Nenávidím ho ať už je to kdokoliv . Lehla jsem si zpátky do postele a okamžitě usnula . Běžela jsem po dlouhých schodech dolů do velké místnosti . Naproti byly dveře doběhla jsem k ním a snážila se je otevřít . Bohužel byly zavřené.Chtěla jsem pryč . V tom mě někdo chytl za culík a táhl do vedlejší místnosti . Křičela jsem . On se jen nahlas smál .. V tom jsem se probudila .. Byla jsem spocená a tekly mi po tváři slzy. Uklidnovala jsem se že to byl jenom zlý sen .

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Aug 07, 2015 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Slza v okuKde žijí příběhy. Začni objevovat