1.část Začátek

137 5 0
                                    

Moje šílanství začalo , když mi bylo 17 . Nenaviděla jsem svoje spolužáky a postupně i lidi ve svém okolí . Milovala jsem když jsem mohla něco rozkrajet a v létě jsem mučila brouky . Milovala jsem třpit v očích těch malých neviných brouků a hmyzu . Vždy jsem je chytila , zavřela do sklenice s malým otvorem ve víčku . Některé jsem topila , některým jsem trhala nožicky a křídla , některým jsem davala jedy. Vim jsem divná , ale jen protože jsem vyrůstala jak dřívi v lese jen ve vesnici se svým otcem a bratrem . Moje první obět byl bratr John. Nenáviděl mě a různě mi ubližoval byl o 3 roky starší. Teď už ale k tomu jak to všechno bylo . -------------------------------------------- Jednoho dne jsem se rozhodla že nezůstanu u zvířat v té době mi bylo 17 let . Měla jsem černě dlouhé a vlnité vlasy , oči jsem měla modro - zelené , byla jsem štíhle postavy . Věděla jsem že 17.listopadu bude cely den bratr doma . Založila jsem jsi profil nějaké holky a psala jsem si s ním . Domluvila rande na mém oblíbeném místě v 18:00 . Připravila jsem jsi černé oblečení . Malý kapesní nůž a čekala než se bratr vydá z domu na to místo . Pak jsem šla za ním ale tak aby mě nebylo vidět ani slyšet . Když došel na místo chvíli jsem počkala a pak na něj skočila ze zadu , nůž jsem mu vrazila do levého boku v tu chvíli se svalil na zem a já s ním . Měla jsem štěstí že byl bratr kost a kůže . Odtáhla jsem ho do jedné polorozpadlé stodoly na seno . Svázala jsem mu nohy a ruce aby mi neutekl . Přehodila jsem přes něj deku a odešla jsem . Věděla jsem že ho nikdo nebude postrádat ............………………………… Tak :D můj novej příběh .

Slza v okuKde žijí příběhy. Začni objevovat