3.čast Evelin a Lavender v akci

97 3 0
                                    

Měla jsem taky chuť si do něj koupnout ale udělala jsem něco jinýho . Vytáhla jsem kapesní nůž a bodla jsem bratra do stehna a pak i do druhého . Kňoural bolestí , ale mě a Evelin to bylo jedno . Evelin mi vytrhla z ruky nůž vyhrnula Johnovi nohavici a řezala ho na lýtku . Pak i na druhém . ,,  Dej sem ten nůž je můj "!! křikla jsem na Evelin . ,, Tak na " divala se na mě jako bych jí chtěla zabít . Vzala jsem nůž a zabodla ho bratrovi šestkrát do břicha myslela jsem jsi že je mrtvej ale nebyl . Vzala jsem Evelin za ruku a šly jsme ke mě domů . Vzala jsem ze stolku provazek a vzala jsem jed na myši z kotelny .a šly jsme zpátky za Johnem . Když jsme došly k bratrovi vzala jsem provázek rozdělila na kousky a dala mu je na prsty a utáhla . Do rohlíku co jsem mu přinesla ráno jsem nastrkala jed na myši . Bratr mě prosil ať mu neubližuju že idělá cokoliv . Neposlouchala jsem ho. Rozepla jsem mu bundu a mikinu , vyhrnula jsem mu tričko a řezala jsem ho nožem na břiše . Libilo se mi řezat ho . Třpitily se mu oči . Veděla jsem že ho už musím zabít . Vzala jsem rohlík rozdělila jsem ho na kousky a cpala jsem mu je do pusy . Věděl že nemá cenu odporovat . Kdyż to snědl tak jsme se na něj jen tak chvíli divaly a pak přestával pomalu dýchat tak jsem vzala nůž a znova jsem ho několikrát bodla . To byl už jeho konec . Měla jsem strach ale zaroveň mi bylo dobře že už je mrtví . Jenže kam s ním ted ? Zakopat ho ? Pohodit ho někde ? Nechat na místě ? Rozhodly jsme se ho zakopat u jednoho opuštěného domu . Trvalo nam tři dny než jsme vykopaly aspoň 1 a půl metrovou díru . Pqk jsme v noci odtáhly bratra do té díry a zakopaly jsme ho . Když byl konečně zakopán vytáhla jsem cigarety a zapalila jsem si . ,, O tomhle nikomu nesmís nikdy říct kdyžtak jel bratr do Berlina " ! ,, Neboj se nikdy o tom nikomu neřeknu ".  odpověděla Eveline . Zabočila jsem a šla jsem domů . Šla jsem rovnou do koupelny dala šputn do otvoru  a pustila jsem vodu , přidala jsem mořkou sůl a pěnu do koupele . Svlékla jsem se vlezla jsem do vany . Pustila jsem si k tomu relaxovaní písničky na mobilu . Moje oblíbená píšnička byla od Marpa šest metrů hluboko ( newim to uplně přesně ). Zpívala jsem si u toho . Potopila jsem se . Byla jsem pod vodou asi půl minuty pak jsem se vynořila . Vzala jsem šampón a dala jsem jsi trochu na ruku.  Rozmydlila jsem to a napatlala na vlasy . Znovu jsem se potopila abych si smyla z vlasů šampón . --------------------------- Tady máte 3.část :)

Slza v okuKde žijí příběhy. Začni objevovat