Takže za zatagování opět moc velké díky -hanca-, jak jinak...
Taguju třeba DominikHorak a Liadalla, have fun, guyz.
VOLNÝ ČAS
Vzhledem k tomu, že je venku krásně, se snažím být doma co nejméně, pořád někde lítám s přáteli a užívám si to, protože přes školní rok se nám jen málokdy povede se domluvit a něco podniknout. Po večerech dokoukávám seriály a filmy, které jsem nestihla zčeknout za těch 10 školních měsíců. A když nemám na filmy či seriály náladu, sedim prostě venku, koukám na hvězdy a podobně, protože to je věc, kterou na létu miluju snad nejvíc- zůstávat dlouho vzhůru, s někým si celou noc povídat a sledovat u toho oblohu♥
SPÁNEK
Každý léto se marně snažím dospat spánkový deficit, ale nedaří se. Můžu sice spát, jak dlouho chci, ale chodím spát dost pozdě, občas nespím vůbec, a někdy ráno brzo vstávám, protože mám nějaké plány a chci je stihnout.
HUDBA
Tahle položka je pro mě stejná celej rok. Sluchátka v uších a nejfajnější songy 24/7. V létě je to podpořený tím, že chodim na nejrůznější párty. Navíc, letní hity jsou nejlepší. Viz třeba Cool For The Summer (Demi Lovato), Summer (Calvin Harris), Žijeme Len Raz (Ego ft. Robert Burian) a další.
FILMY A SERIÁLY
To jsme si myslím vyjasnili.
CESTOVÁNÍ
No to k létu prostě neodmyslitelně patří. Ať už s přáteli po okolí nebo s rodinou po všech čertech, miluju to.
KNÍŽKY
Abych byla upřímná, v létě skoro vůbec nečtu.Ani knížky, ani wattpad storky, ani blogy, nic. Já spíš ve školním roce, ve škole,když je nuda je to best, nebo při dojíždění ve vlaku.
JÍDLO A PITÍ
Tak nějaký ty drinky, koktejlíky, ledový kafe, zmrzlinky,..To je prostě jasný. Taky nějaký ty mňamky na grilu, salátky, jinak jsou moje letní žranice stejný jako každý jiný.
TEPLO
Miluju teplo. Nemusim nějaký mega vedra, ale kolem tý třicítky, když to slunko pěkně pálí a vy se válíte někde u vody, to je mrda.
ČTEŠ
Little book of Tags&Rants
RandomCo k tomu říct... Všichni Wattpaďáci a Wattpaďačky se zbláznili a začali mě tagovat, takže abych nebyla za totální chrchel společnosti, tak sem ty tagy dám. A k rants... Neslibuju, že je přežijete ve zdraví.