#tmiTag

200 18 8
                                    

Absolutně nemám páru, co má zas tahle sbírka otázek znamenat, každopádně jsou některý z nich tak llama, že soudím, že autor měl zřejmě IQ tykve, ale who cares, že, bejt llama je dneska in, a DominikHorak zřejmě nechce, abych zůstala 100 let před Kristem, takže mě nominoval.

Prostě...

 'stop the drama, be a llama'

A jo, vůbec to nedává smysl, ale je pátek večer, takže co chcete. Taky vás mám ráda.

A tag pro -hanca- protože to už tu dlouho nebylo:D

Co máš právě na sobě?

Oblečení. A psa a noťas a vzduch. 

Miluješ někoho?

Ne, jsem jen bezútěšně zabouchlá jako každá jiná puberťačka.

Zažila jsi někdy drsný rozchod?

Jop. 

Kolik měříš?

165cm. Cca. 

Kolik vážíš?

Tady je někdo hooodně zvědavej a vlezlej. 48kg.

Máš/chceš tetování?

Nemám, ale chci. Moooooooc.

Máš/chceš piercing?

Mám dírky na náušnice, počítá se to?

Oblíbená seriálová/knižní/filmová dvojice/pár?

Dean&Castiel (&Sammy&Charlie. Bude čtyřka.) -Supernatural

Robin&Barney -How I Met Your Mother

Pepper&Tony -Iron Man/Avengers

Stiles&Derek -Teen Wolf

Calleigh&Horatio -CSI Miami

Legolas&Aragorn -Lord of the Rings

Bilbo&Thorin -Hobbit

John&Sherlock -Sherlock

Lisbonová&Patrick Jane

Louis&Eleanor 

Liam&Danielle

Zayn&Perrie

.... Wow, docela rozjíždím gay shippy...

No co. Let's Marvin Gaye and get it on!

Oblíbené seriály?

SPN, HIMYM, TeenWolf, CSI Miami, Sherlock, Dr.House, Mentalista. Asi vše.

Oblíbená kapela/skupina?

1D, The Script, Imagine Dragons, Maroon5, Little Mix, The Saturdays, Big Time Rush.

Co ti právě teď chybí?

Smajlíky na Wattpadu. 

A... Velkej plyšák! Ale chápu, že sehnat tak velkej kus plyše je skoro nereálný, takže se spokojím s Deanem.

Oblíbené písničky?

Kolikrát to ještě budu muset psát?!

My Heart's a Stereo by Gym Class Heroes ft. Adam Levine, Fighter by Gym Class Heroes, If You Could See Me Now by The Script, Superheroes by The Script, Higher by The Saturdays, Que Sera by Justice Crew, We Own The Night by The Wanted, Unkiss Me by Maroon5, Never Too Young by MattyB ft. James Maslow, Dear Darlin' by Olly Murs, Story of My Life by One Direction, Hotel Ceiling by Rixton, Today by Willamette Stone, I See Fire by Ed Sheeran, You're Worth It by Cimorelli, Change Your Life by Little Mix, U Make Me Wanna by Blue, Warrior by Demi Lovato,....

Little book of Tags&RantsKde žijí příběhy. Začni objevovat