xxHAZIRMISINIZxx

24 2 0
                                    

Üf harbi Bukadar mı odun olur bi insan neyse "olayı biliyorsun doruk yoksa anlatayım istersen yada bunuda hissetinmi melezler bizim için geliyor, ve siz kurtlar bize yardim ediceksiniz . Diye gördü eylül. "
Eedim ve derin bi nefes aldım. "Ewet hissettik ama arkadaşlarımın sizinle savaşa girebilecek kadar iyi değilse onları calistirmamiz gerek derinle bu işi konuş arkadaki arsada saat 08.39 da orda olsunlar birlikte eğitilmesi gerek bizim çocukların ne kadar wampirden nefret etsemde bu savaş yıllar once benim annem babam icin olmuştu annem wampirdi ama babam kurt annemler evlenmek isteyince melezlerdeki eşmi denilen kadın babamı sevdiği icin gelmislerdi şimdide derinle sen için ya evleniceksiniz yada hersey bitter."dedi ve derin bi nefes alıp dewam etti"bak benim bunu onceden hissettiğim icin bazı güçlerim olduğu için hissedebildim onceden düşündüm bi plan yaptım onlar konustuktan sonra saldırıya geçer bu yuzden saldırıya gecmede halledmemiz gerekecek bu yuzden beni dinle ve derine anlat bunları "dedi ve nefes aldi "ne planin"dedim."bak derinle senin evlenmen için geliyorlar evleniceginizi hissettiler galiba bu yuzden onlara benimle evlenicegini söyleyip onlarla oynayabiliriz yani oyalariz."dedi. Bende güldüm"derin asla izin vermez "dedim güldü ve yaklaştı kulağıma Eğil di "vericekkkk"dedi.

Aksam 23.00 derinden izin alirken

"Bak derin sadece bi oyun bak onları oyaliycaz kandırıcaz."dedim ama derin sinirli gibiydi.
"Bak ben seni kendimden sakınırken onun elini onlara oyun oynamak için tutacaksin ve ben bunu görünce sinirlenicem o köpeğin elini o pis kurtun elini "dedi ve sustu
"Canim sadece bi oyu"derken kapı çaldı doruk geldi ama nası olur nası cesaret etti heryer wampir doluyken "hazırsınız galiba yarina "dedi ve güldü napio bu derini bukadar niye sinir ediyor. Derin neden bundan bu kadar nefret ediyo derken derin "hazırız, yarın sekizde size ders vermemiz gerek "dedi onunla alay ediyordu resmen ....
Doruk yumruğunu sıktı ve bana bakarak "iyi geceler guzelim dedi...

nasi ya wampirmiyim!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin