** 1

289 10 1
                                    

Ortaokulda sesimin ince olmasından dolayı bir çok insan top , kız gibisin tarzında şeyler söylüyorlardı. Daha kötüsü bir de küçümsemeleri yok mu :ı ...

Ağzımın iyi laf yapmasından dolayı çoğu zaman altta kalmadım. Kalmayıda düşünmüyorum açıkcası.

Neyseki ortaokul bitmişti ve yep yeni bir lise hayatına atılacaktım. Okuldan 3 hafta önce emreyi arayıp bizim eve gelmesini istemiştim playstation falan oynarız diye ya da sarmazsa dışarıda gezeriz diye çağırdım.  Ortaokulu bitirene kadar çok çalışkan dersleride iyi olan bir öğrenciydim.  Ailemden kimse yaşamadığı için halamla kalıyordum. Halam avukattır daha önce hiç evlenmedi pek konuşmayız halamla, hatta bazen yüzünü bile göremem ama akşam geldiğinde mutlaka bana uyurken ya da odamda TV falan izlerken bakıyodur. 

*******

Sabah çalan saat ile uyandım. Emreye saat 12:00 'da gelmesini söylemiştim. Saat'in 11:00 olduğunu fark ettiğimde hızlı bir şekilde banyoma ilerledim. Soğuk su ile bedenimde süzülmeye başladığında kendime geldiğimi fark ettim. Çıktım kısa bir şort üstüne sıfır kol siyah t-shirt giydim. Odayı da biraz topladıktan sonra laptop'u alıp yatağıma oturdum. Hande Yener - Kışkışş şarkısını açıp söylemeye başladım. Kısa bir süre sonra kapının çaldığını fark ettim. 

Aşağıya indim ve kapıyı açtım. Karşımdaki emre olamazdı :OO boy atmış , saçları uzamış kas yapmış çok tatlı bir çocuk olmuş resmen ...

''BFF'm'' diyerek sarıldım. Arkadaşlarım daha doğrusu tanıdıklarım arasında gay olduğumu bilen bir tek emre vardı. Emre heterosex'di. Ama bazen beni sahiplenmesi hoşuma gidiyordu açıkcası

''Canım benim'' diyerek oda sarıldı bana, daha sonra ''hadi gel yukarı çıkalım'' dedim. Emreyle hiç ayrılmak istemediğimizden aynı liseleri yazmıştık. Ki puanlarımızda hemen hemen aynıydı. Emrede benim gibi çalışkan bir öğrenciydi zaten ortaokuldada sıra arkadaşıydık.

Yukarı çıktığımızda playstationu kurdum ve maçı başlattım.

''Kas yapmışsın, baya değişmişsin'' dedim.

 ''Evet yaz'ın yapacak bir şey olmadığından dolayı bende spora başladım. Baya iyi vücut yapan arkadaşlarım vardı. Bende yapiyim dedim'' 

''İyiymiş'' dedim ve t-shirt'ini kaldırdım. Baklava'da yapmış ''Azdırıcı'' dedim. Piç smilelarından bir tanesini attı. 

''Aynı liseye gidiyoruz biliyosun değil mi? Sakına bakmadım deme ben ikimizinkinede baktım. İkimizde aynı lisedeyiz sınıflarımız farklı olabilir. Sorun etme hallederiz onu '' dedi.

''Vallaha hangi lisedeyim diye bakmadım baktığın iyi olmuş teşekkür ederim'' dedim.

''önemli değil'' dedi.

''benim canım sıkıldı, dışarıya mı gitsek'' dedim. Yaklaştım yanağından öpücektim ki kendini bir anda geri çekti ve

'' Bora ne yapıyosun?'' dedi.

''Bir şey yapmıyorum. Emre normaldede öpüyorum seni neden böyle davrandın şimdi?'' Emre'yi ortaokulda bize geldiğindede yanağından çoğu kez öpmüştüm. Hiç böyle ters tepki vermemişti. Böyle ters tepki vermesi garibime gitti. 

''İradeli davranmalısın. Artık ortaokul'da değiliz. İnsanlar yanlış anlıyabilirler. Hayır şuan burdayız bir şey olmaz ama toplum içersinde özellikle lisede bu tarz davranışlar sergileyemezsin. Alışmalısın'' dedi.

Bende somurtarak ''Tamam. Bahane uydurmana gerek yok istemiyorum demen yeterli'' dedim.

'' Bahane falan uydurduğum yok. Bora seni düşünüyorum bunun için suçlu çıkıyorum. Yapma böyle'' dedi ve kafamı göğsüne yatırdı. 

Ben de sevebilirim. (Gay)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin