Gariplik içersinde*

201 9 6
                                    

Merhaba öncelikle uzun zamandır yb atmıyorum. Belki vote yorum falan gelir diye tek 1 yoruma bakarak yb yazmaya başladım. Ne kadar bir şeylere muhtaç olduğumu anlamışsınızdır. O kadar çocukca yazan insanların ki okunuyor, bizimki okunmuyor garip gelen tarafı buydu neyse bir başlıyalım.


Bana müsaitsen biraz konuşabilir miyiz? dedi. Merakla;

'' Ne hakkında? '' dedim.

'' Önemli bir şey değil sadece bir kaç şey sormak istiyorum '' dedi. Meraklanmaya devam ederken ben

'' Peki, koridorun sonundaki odadayım. 1 saat sonra gelip alırsan iyi olur. '' dedim.

'' Tamam. '' dedi.

Ne hakkında konuşabilir ki? Neyse öğreniriz. Odama girdikten sonra direk üstümdekileri çıkartıp banyoma doğru ilerledim. Soğuk gibi olan suyun altında rahatladıktan sonra üstüme sıfırkol , altıma kapri giydim. 10 15 dakika telefonla oynadıktan sonra çalan kapının sesiyle ayağa kalktım ve kapıya doğru ilerledim.

Kapıyı açtığımda buğday tenlim karşımdaydı. Gözleri fazla çekici değil mi?

'' Meraba '' dedi.

'' Meraba '' dedim.

'' Hazırsan gidelim mi '' dedi.

'' Tamam '' dedim.

İlerleyip asansöre bindik. Aşağı inene kadar gözümün içine baktı gözleri fazla mavi çok güzel.

'' Lens mi takıyosun? '' dedim, Gülümseyerek:

'' Hayır '' dedi.

'' Gözlerin güzelmiş '' dedim.

Aşağıya indikten sonra baya ilerledik çay bahçesi gibi bir yere geldik. Ben hala neler olduğunu merak ediyordum ne konuşucak acaba?

'' Geldiğimize göre ne konuşmak istediğini söylersen sevineceğim.'' dedim.

'' Tamam öncelikle şöyle başlıyayım geçen yaz seni burada gördüğümü hatırlıyorum. Bar'daydık yanlış hatırlamıyorsam çıkıp şarkı falan söylemiştin belki hatırlıyorsundur sonra birine tokat atıp mekanı terk ettin inan sadece gece uyuyabilmek adına seni evine kadar takip ettim. O gün asansörde görüncede içim tuhaf oldu birden a..''

'' Bunu bana neden anlatıyorsun? Olmuş ve bitmiş benim için bir önemi yok sende dert edinmezsen sevinirim. Saadete gelebilir misin. '' dedim.

'' Gay olduğunu biliyorum. '' dedi.

Şuan içim böyle bir cız etti sanki belimden soğuk su süzülüyor. Ne yapacağımı bilemiyorum şuan kalkmak en iyisi olur bence hemen ayağa kalkıp koşmaya başladım. Sadece senelerce arkadaş olduğum yakın arkadaşımdan başkasının kendi isteğimle söylemeden öğrenmesi çok garip. Ne yapacağımı bilemiyorum. Acaba arkadaşlarına söyledi mi aralarında ılık ibne gibi tabirler kullanıp alay ettiler mi? Şerefsizler

**

Odama girdiğimde hala olayın şokunu atlatamamıştım. Yatağımın üzerine oturup yarım saat kadar boş boş odayı süzdüm. Daha sonra yapacak bir şey olmadığı için bir kaç komedi film'i izlemenin moralimi düzelticeğini düşündüğümden dolayı oturup bir kaç saat film izledim.

Daha sonra uykum geldiği için uyudum.

****

Sabah kalktığımda içim hala bir garipti birine söyledi mi acaba kafamdan çıkmayan tek soru buydu of ne yapıcam ki şimdi ben , konuşmam gerekiyor onunla ne istiyor ki benden?

 Üstüme t-shirt giydim ve hırkada aldım altımada yazlık bir şort giydim. 15-20 dakika telefonla oyalandıktan sonra aşağı indim.

 Kimsenin gelmediğini fark edince rahatça kahvaltımı yapar denize giderim diye düşündüm ama insanlar gelmeye başlıyorlardı teker teker bir süre sonra buğday tenlim ve arkadaşlarıda gülüşerek masaya doğru geldiler tabaklarına yemeklerini koyup oturdular. Buğday tenlim çok solgundu hiç konuşmadı, gülmedi sadece ara sıra daha doğrusu sürekli kafasını kaldırıp bana baktı.

O baktıkca ben kafamı eğmeye devam ettim. İçim bunaldığı için ayağa kalktım ve asansöre doğru ilerledim. Tam katımın düğmesine bastım Ki buğday tenlim asansörden içeri girdi.

Ve '' Neden dün gittin sadece bir kaç şey konuşmak istiyordum. '' dedi.

'' Konuşmak istediğin şeyleri konuştuğumuzu sanıyodum anlatıcak bir şeyin kalmadığına göre konuyu kapatabilir miyiz? '' dedim.

'' Konuşacak bir şeylerim olmadığını nerden çıkartıyosun? '' dedi.

Kata geldiğimizde kenara çekildik ve konuşmaya devam ettik.

'' Konuşacak neyin varsa söyle daha fazla uzatmayalım lütfen''

'' Seni kimseye anlatmadım. Sadece ben biliyorum ve öylede kalıcak kör ün halinden sakat anlarmış. ''

''Sen .... inanamıyorum.''






Ben de sevebilirim. (Gay)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin