Emrenin dudaklarına yapışmıştım. Emrenin kusursuz dudaklarında kendimi hissediyordum. Elimi Emrenin kafasına geçirdim ve üstüne çıktım. Neredeyse 5 dakika boyunca Emreyle sıkıca öpüştük.
Emrenin t -shirt'ini çıkardım ve karın kaslarını yalamaya başladım. Bir süre sonra tekrar dudaklarına yükseldim. Emrenin dudaklarından kendimi ayıramıyordum. Pantolonunu çıkardım ve sertleşmiş olan bir dev gördüm. Aşırı heyecanlıydım.
Elime aldığımda daha da şişmeye başlamıştı. 2 senedir hayalini kurduğum şeyi yapıyordum şuan. Ağzıma aldığımda Emre den sesler çıkıyordu dibine kadar aldığımda ohh seslerini duymaya başlamıştım bile bir süre sonra Emre geliyorum dedi ve suratıma gelmeye başladı sanki 40 yılın
attırmasını yapıyor. Beraber banyoya girdik ve Emrenin kucağına oturdum ve boynunu yalamaya başladım. Yarım saate yakın banyodada seviştik. Banyodan çıktıktan sonra Emreyle uyuduk biraz sonra eve gideceğimi söyledim ve kalkıp eve doğru ilerledim.
Eve gittiğimde nerdeyse akşam olmuştu PC'den film açtım ve izlemeye başladım.
İzlediğim film'in adı Predestination ' Spierig kardeşlerin yönetmenliğini yaptığı, paradoksu doruklarında yaşatıp insanı dumura uğratan ve adamı sövmeye yönelten bir film. Zamanda yolculuk yapan bir ajanın hikayesini konu alıyor. Senaristin bu filmi yazarken neyin kafasını yaşadığını şu an ciddi ciddi düşünmekteyim.
Hangi boş anın ürünüdür arkadaş veya sen ne yaşadın da bu filmi yazacak kadar boyut değişirdin. Tebrik etsem mi sövsem mi bilemedim şimdi. Bilseydim başka film izlerdim ama izleyeceksenizde tavsiye ederim.
Neyse daha sonra uykum geldiği için direk yatağıma girip uyudum.
***
Sabah çalan saat alarm'ı ile uyandım. Hızlı adımlarla banyoya ilerledim. Soğuk su ile kendime geldim. Bugün kendimi bir müthiş hissediyordum. Resmen Emrenin o kaslarını yalamıştım. Enfes aletiyle kendimden geçmiştim.
Okul formasını giydikten sonra aşağı inip Emre'yi beklemeye başladım. 1 ya da 2 dakika sonra Emre yanımda olmuştu.
''Seni özledim '' dedim.
'' Bende özledim seni , Bora bir konu hakkında konuşmamız gerekiyor. Konuştuğumuz bir konu zaten okulda öpme tarzında davranışlar yapmayacağın konusunda anlaşmalıyız. Herkes bizi bizim gibi karşılamaz bunu sende iyi biliyorsun. Anlaştık mı? ''
'' Tamam iradeli davranıcağım. ''
Emrenin şu mükemmeliyetci tavırları ne kadarda sikimtrak...
Yürümeye başladık ve bir süre sonra okula vardık. Bugün 6 ders vardı nedense bugün çok mutluydum. Sınıftan içeri girdiğimde Denizin yanında bir kız olduğunu gördüm. Ne bileyim garip oldum biraz herkesin benim gibi olmasını beklediğimden olabilir. Yanına kız oturdu diye hetero mu oluyo, ne bileyim umudu kesmemek lazım. :)
Öğretmen geldi ders'i işlemeye başladı. Emre bir şey not almadan kafayı masaya gömdü bile, Emreyi kaldırıp '' Emre ders dinlemen lazım. Sınavlara 3 haftadan daha az kaldı böyle gidersen sınavlardan düşük alıcaksın. Kalk lütfen ders dinle. '' dedim.
''Bora sen çalıştırırsın beni bende seni çalıştırırım '' dedi ve piç smile attı. Kafasına vurdum bir tane
''Bana iradeli davran diyene bakar mısın inceden inceden nasıl laf yapıyor ibneye bak. '' dedim.
'' Tamam hadi uykum var benim dinle dersi bugün kayıt yaptırmaya gittikten sonra bize geçeriz anlatırsın bana '' dedi.
'' Tamam hadi uyu '' dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben de sevebilirim. (Gay)
Non-FictionHerkese karşı buzdan duvarlar örmüştür. İnsanlar onun farklı olduğunu anlamasın diye elinden geleni yapıyodur :) . Yaz tatilinin geçmesinden sonra yep yeni bir lise hayatına atılan gencin hikayesi. Smut içerir :ı Gay +18 :) Tekrar söylüyorum smut iç...