YETİMHANEDEKİ GİZLİ ODA...

7 2 0
                                    

Yetimhanede odamdan ilk çıkışım,Alex ısrar ettiği için çıktım.

Alex ile öylece dolaşıyorduk,Alex'in ayağı bişeye takıldı ve bi ses duyduk. Alex ayağını çıkardı ve sesin geldiği yöne baktık. Küçük bir kola benziyordu. Ama açmakla açmamak arasında kaldık ve akşam olduğu için yarın açmaya karar verdik.

***
Sabah hemen kolu bulduğumuz arka bahçeye gittik,biz biraz erken gittiğimiz için kimse uyanmamıştı daha o yüzden rahat gelmiştik. Kolu açıp içeri girdiğimizde heryer karanlıktı. Neyse ki telefonumun feneri vardı. Feneri açtıktan sonra etrafta ışık varmı diye bir baktık. Tabiki vardı,ne sandınız burayı gizli bir mağra falan mı! Şaka şaka! Neyse devam edelim;ışığı bulup yakmamla ağzımın açılması bir oldu. Kocaman bir oda ve odanın duvarları raflarla,o raflar da renk renk dosyalarla dolu. Gözüme takılan pembe rengi dosyayı aldım ve kurcalamaya basladım. Alex'e baktığımda o da sarı renkli dosyayı kurcalıyordu. Benim pembe dosya alma sebebim aynı renkteki odam,sanırım Alex'te aynı nedenden dolayı o dosyayı aldı. Tam dosyayı açacakken Alex'in sesi ile irkildim. Alex'in yanına gidip dosyaya baktım ve dosyanın Alex'e ait olduğunu gördüm.
O sırada kapının açıldığını duyup büyük dolabın arkasına saklandık ama kimin geldiğine korkumuzdan ikimizde bakamıyorduk. Giren kişinin gittiğinden emin olduğumuzda saklandığımız yerden çıkıp hızlıca dışarı çıktık.

ANORMALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin