YENİ KARDEŞ!!!

6 2 0
                                    

Evde hemen dosyalari alıp kurcalamaya başladık. Ben dosyamı alıp kapağını açtım. Benim adım'ANNA BLACK'ben şaşkın şaşkın dosyama bakarken Alex görmüş olmalı ki dosyayı elimden alıp adımı okudu. Sadece tek dediği"yok artık,oha!!"oldu. Ne yani,şimdi biz kardeş miyiz? İkimizinde soyadları müdüreyle aynı. Anne ve babalarımızın adları da aynı. Şimdi o zaman şöyle oluyor: Ben annemle,Alex de babasıyla yani babamla kalıyordu. Böylece ikimizde kardeşimiz olduğunu bilmeyecektik.
***
Hemen yetimhaneye gittik. Müdürenin odasının önünde durup derin bir nefes alarak odaya girdik. Bizi birlikte görünce korkmuş olmalı ki "S-sizin ne işiniz var burda"diye kekeledi."Aaa anne insan kızlarını böyle mi ağırlar alınıyoruz bak."
"Ne istiyorsunuz?"
"Neden annemiz olduğunu söylemedin?"
"Söyleyemezdim,babanız söylememizi dedi ve eğer belli bile edersem Alex'i öldüreceğini söyledi. Ben de başka bir çare bulamadım. Ne yapmamı bekliyordunuz,kızımı tehlikeye atmamı mı?"
"Peki madem babam yani kocan bunları sana söylediği halde neden dosyalarımızda adlarınız yazıyor?"
"Demek o kütüphaneden gelen sesler sizdendi! Neden o kütüphaneyi yerin altında gizledik sandınız. Herkesin kimlik bilgileri orda var."
"Peki neden bana o kadar kötü davrandın!?"
"Beni sevme diye."
"Peki babam nerde?"
"Bilmiyorum,ama bildiğim kadarıyla sürekli kaldığı bir yer yokmuş. Şimdi kimse sizi görmeden çıkın burdan,bu benim kartım bişey olursa arayın beni. Tamam mı?"
"Ya heye tamam. Ararız."
"Lütfen beni affedin,lütfen!"
"Anne,seni asla affetmem!"
"Ben de,senden haberimiz olmadan yaşadık bu yaşımıza kadar,bundan sonra da yaşayabiliriz!"
"Bayy anne kendine cici bak-

ANORMALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin