Prebúdzal sa s rozmazaným pohľadom na portrét svojej priateľky. Vynímal sa na bielo namaľovanej stene hneď oproti posteli. Nasadili ho tam spoločne po hodinách Eleanorinho naliehania.
Tmavé vlasy padajúce jej na plecia v divokých loknách kontrastovali so svetlou stenou. Žiarivý úsmev ho miestami iritoval, no fotografii dodával tú správnu štipku dokonalosti. A napokon, jeho zásluhou vznikol tak profesionálny záber.
Louis Tomlinson si pretrel tvár dlaňou, dostávajúc sa zo spánkového režimu. Za oknom už bolo newyorské ráno, hluk dopravy lahodil jeho ušiam. Symbolizoval akýsi poriadok, keď ho počul, cítil pokoj, pretože to znamenalo, že všetko je na svojom mieste.
A to teda aj bolo. Len čo sa otočil napravo, zahliadol svoju priateľku zahrabanú v snehobielych perinách. Videl len čokoládové pramene vlasov rozhádzané po vankúši a roztomilú slinku tečúcu z jej úst.
S nádychom sa pousmial. Do nosa mu skoro okamžite udrela aróma spánku, to sladké ranné čosi čo mu pripomínalo včerajšiu noc. Už dlho nemal tak fajn sex.
Ešte raz švihol pohľadom po obraze Eleanor a vyšupol sa z postele kráľovských rozmerov. Byt v centre mesta mu to mohol dovoliť, spolu s výhľadom na betónovú džungľu. Byť uznávaným fotografom sa oplatí, najmä ak žijete v New Yorku.
Popreťahoval si kosti, mieriac do kuchyne. Šalka kávy stačí na to, aby mohol o tomto ráne spokojne hovoriť ako o dokonalom. Len on, platňa hrajúca v rohu miestnosti a nesladená káva. To je dôvod, prečo Eleanor nezobudil. Potreboval si užiť svoju rannú rutinu celkom sám.
Myslel si, že reťazec jeho voľných dní pokračuje, avšak pohľad do diára ho priviedol späť do reality.
5.3.2015 o 9:00 - Diamond Café, Harry Styles // NEZABUDNI SKOČIŤ DO ČISTIARNE!!!!!!
Áno, Louis Tomlinson patrí medzi zábudlivcov a tak si musí poznamenať každú maličkosť. Na čom však záležalo najviac, o hodinu má schôdzku s novým modelom a on ešte nedopil svoj elixír na úspešný deň. Toto zistenie ho naštvalo. Neznáša zhon.
Rozospatá Eleanor teda vošla do miestnosti v zlom načasovaní. Nepomohol ani jej rozkošný pokus s Louisovým tričkom, ktorý jej siahal do polovice zadka. Docupitala k nemu a oprela sa o stôl.
"Dobré ráno, macko," zašvitorila mu pri uchu, keď sa naklonila, aby mu mohla prilepiť pusinku.
"Aj tebe, Ellie," zamumlal a len čo sa jej pery dotkli jeho líca, uhol sa "Došľaka."
"Deje sa niečo, macko?" s otázkou nečakala. Predsa jej neopätoval bozk a ranný dych majú už dávno za sebou. Na svete sú predsa aj horšie veci a to znamenalo, že čosi s jej mackom nie je v poriadku.
Louisove pery boli zovreté do úzkej čiary, keď nesústredene vyskočil zo stoličky "Nestíham, Eleanor. Mohla by si mi nachvíľu odísť z cesty? Vďaka. Musím sa ísť oholiť, nestíham!" vybľabotal, zdôrazňujúc jeho momentálny problém.
Eleanor mu uhla z cesty, zaujmujúc nespokojný postoj malého decka zo supermarketu, ktoré nedostalo obľúbenú sladkosť. So skrčeným obočím sledovala svojho frajera ako poletuje po byte, hľadajúc vlastnú hlavu.
"Kam sa ponáhľaš? Myslela som, že máš voľno," ozvala sa opatrne.
"To aj ja, ale musím bežať za prácou. Nový model, väčšie zárobky, snubný prsteň, pamätáš?" zvolal z kúpeľne.
Eleanor nespkojne zamrnčala. Aj ona by už mala zájsť do agentúry. Je to už nejaký čas, čo nefotila pre žiaden časopis a i jej peňaženka sa pomaličky vyprázdňuje. A čuduj sa svete, je si vedomá toho, že Louisa nemôže vycuciavať naveky.
Trvalo vyše dvadsať minút, než sa dal Louis do poriadku. Napokon, stojac pred zrkadlom, upravujúc si golier na košeli k nemu zozadu pristúpila Eleanor.
"Čo budeme robiť až sa vrátiš?" zavrnela, snažiac sa o zvodný tón a rukami putovala po jeho zakrytej hrudi.
Louis sa bránil pretočeniu očami. Diskrétne odlepil ruky svojej priateľky od svojho tela a o krok ustúpil
"Zlato, včerajšok bol úžasný, ale dnes..." nechcel to vysloviť. To, že mu ďalší tak dobrý sex postačí tak o týždeň, dva..."Dnes...?" preložila si ruky vbok, čakajúc na pádnu odpoveď a nespúšťala z neho oči.
"Poďme do kina. A-alebo len tak na pizzu, čínu alebo tak, hm? Ako kedysi," vystrúhal úsmev a len tak-tak, že sa mu nespotili dlane. Tak veľmi ju ľúbi, no nepotrebuje jej telo za každých okolností tak ako mu ho ona ponúka.
Eleanor mlčala. Len špúlila ružové pery a premeriavala si priateľa pohľadom "Fajn," odsekla. Snáď sa urazila?
Keď sa Louis vybral na odchod, v hlave si prechádzajúc imaginárny zoznam vecí, ktoré potrebuje, ozval sa za ním znova hlas jeho frajerky.
"Vieš čo, Louis? V tých nohaviciach máš nehorázne veľký zadok a ženské boky. Radšej by sme mali zájsť do posilky než na vysokokalorickú večeru," odvetila jedovato a stratila sa v spálni.
Louis s povzdychom opustil byt, nechávajúc v ňom svoju budúcu snúbenicu. Z tej hnev vyprchá, no jemu sa deň bez rannej rutiny nezlepší. Vôbec sa mu za tým Stylesom nechcelo.
A keby vedel čo ho čaká, iste by bol ostal doma a súperil by so svojou neodbytnou Eleanor.
//tadá, ďalšia larryovka je tu. čo na to hovoríte? chcete kratšie alebo dlhšie časti? dajte mi prosím vedieť. Ď. :)
ČTEŠ
i can fuck you better - l.s. [au]
FanfictionExistujú dva typy ľudí - Harry Styles a Louis Tomlinson. A predsa sa dopĺňajú, pretože tak ako čierna potrebuje bielu, tak potrebuje i model svojho fotografa - aj keď jeho telo už patrí inej. Fanfiction - Larry Stylinson/Elounor (1D) Slash. AU fict...