K pravidelnému, priam upokojujúcemu zvuku dažďových kvapiek dopadajúcich za oknom sa pridalo tiché pukanie horiaceho dreva.
"Elektrický krb, pôsobivé," prehovoril Louis provokačne. Boli to prvé slová, ktorými prelomil trápne ticho vládnuce celou cestou do bytu.
Ruku na srdce - Louis Tomlinson, viac ako osemdesiatdeväť percentný heterosexuál sa ocitol v byte nebezpečne príťažlivého modela, ktorý sa netají svojou náklonnosťou k mužom. Ale to nie je podstatný fakt.
Ide o ten bozk v aute, že ich pery sa fakticky stretli, obtierali sa o seba a že Louis mal Harryho prekliato biele zuby na svojich ústach. Nehovoriac o tom, že by ten moment rád preskúmal hlbšie, čo by teda znamenalo, že by ho musel pobozkať znova. A potom znova a znova, a znova, a znova a...
"Neboj sa, nie je to moja jediná pýcha," zotrel ho kučeravý.
Louis zatajil dych a zaťal sánku, bol pripravený vypľuť Harrymu niečo nepekné do tej bezchybnej tváre, no on sa naňho ani len nepozrel. A to ho nečakane vytočilo.
"Tak preto som tu?" vyhŕkol po chvíli.
Harry rozsvietil svetlá, čím bytu daroval znesiteľnú atmosféru. Žiariace neónky Louisa priviedli do reality. Fajn, je tu so svojím dočasným kolegom, za oknami blázni búrka, ktorú tu prečká a vráti sa za svojou milovanou.
Nič, čo by nemohol zvládnuť. Pri ostrom svetle bolo jednoduché nemyslieť na ten (ne)zanedbateľný bozk v aute.
"Aby som ti ukázal môj krb?" mladší pobavene pozdvihol skvelo tvarované obočie.
"Nie, tvoje pýchy," automaticky odpovedal Louis, nezamýšľajúc sa nad svojimi slovami.
"Oh, moje pýchy," vyslovil Harry zasnene a olizol si spodnú peru "Radšej by som ja videl tie tvoje," nadhodil koketne.
Louisovi sa do líc nahrnula červeň. Musel sklopiť tvár, aby to zakryl. Netušil prečo ho modelove slová tak vyviedli z miery. No predstava o tom bola...oh, nie. Tak rýchlo ako sa nad tým zamyslel, tak rýchlo s tým aj prestal. Nie je predsa...gay. Však?
"Zabehlo ti?" dobehol ho znova kučeravý a na tvári mu sídlil víťazný úškrn.
"Nie, ja len...pýcha je veľmi široký pojem a dá sa chápať..." tu mal prestať, no zakoktal sa. Nasledovala ďalšia vlna červene, ktorou jeho tvár práve prekypovala. Tentoraz prišla spolu s horúčavou, ktorá ho obliala. Ako ho len mohol tak rýchlo dostať do úzkych?!
"Myslel som, že sme sa pochopili," usmieval sa hlúpo. Páčil sa mu pohľad na fotografa v rozpakoch. A tie rozpálené líčka, no...
"Harry, uzavrime túto debatu," zamrmlal Louis po chvíli zmäteného ticha.
Mali by si roztriediť priority. Od zajtra začína ich spolupráca. Podľa toho by sa mali aj správať, nie? Neuškodil by kúsok profesionality z oboch strán. Lenže ako to dostať späť na tú nezvrátenú koľaj?
"Fajn, ako povieš, pán fotograf. Tvoje prianie je mojím rozkazom," žmurkol naňho tak nechutne koketne a Louisovi sa v hrdle zasekol frustrovaný výkrik.
Silno stisol pery a odvrátil zrak od modela, ktorý sa pobral do kuchyne vzdialenej len pár krokov. Ostal na vážkach - má ho nasledovať?
"Dáš si niečo?" ozvalo sa.
Louis si musel odkašľať, aby našiel svoj stratený hlas "Džús by bol fajn," odpovedal vyrovnane a prikročil k pohovke. Snažil sa upokojiť svoju myseľ, svoje srdce, svoje zmysly, svoje všetko. Neišlo to však tak ako si predstavoval.
Netrvalo dlho a v miestnosti sa objavil Harry Styles, ešte stále v tom bielom tričku a (ne)otrasnými vlasmi. Na obrovskej dlani niesol podnos s dvomi pohármi džúsu.
Na Louisovej tvári sa objavil pokrivený úsmev "Vďaka."
Prehliadol žmurknutie, ktoré mu Harry daroval a pomrvil sa na mieste."Tak na našu spoluprácu," odvetil mladší a ťukol o roh Louisovho pohára.
Fotograf pobavene prikývol a s chuťou nabral do úst poriadny dúšok oranžového nápoja, ktorý hneď prehltol. O sekundu na to sa na jeho tvári objavilo zamračenie "To bol-"
"Džús s vodkou, yeah. Jedna k jednej," znova to žmurknutie, ktoré prebudilo adrenalín v Louisových žilách.
"Nemyslíš, že si to prehnal, Harry?" opýtal sa ho celkom vážne. Skutočne, nanútiť mu alkohol je už trochu cez čiaru, nie?
"Neblázni, Louis. Je to len džús s vodkou," pretočil očami.
Nasledujúca Louisova reakcia bola celkom nečkaná. Dopil zvyšok svojho pohára a prudko sa postavil:
"Bolo mi potešením, vidíme sa zajtra," vyriekol a zamieril k dverám. Preč, preč, preč!"Neodchádzaj!"
A čo sa stalo? Louis Tomlinson zastal. Prečo? Lebo je rád súčasťou dramatických situácií. (A ešte preto, lebo chce tajne skúmať Harryho bozky.)
Ale v skutočnosti chcel odísť a skryť sa Eleanor pod sukňu. Nebyť na dosah Harryho perám, slovám a očiam.
"Pozri na to šialenstvo vonku, snáď naozaj nechceš odísť," presviedčal ho.
Louis preglgol a otočil sa na päte "Ostanem, ale prestaň s tým," stisol pery a obviňujúco naňho pozrel.
"Prečo?" v Harryho hlase znel skutočný záujem, žiadna provokácia.
Husté bubnovanie dažďových kvapiek za oknom zosilnelo a k neónkam sa pridal oslňujúci blesk, ktorý preťal metrovú vzdialenosť medzi nimi.
A v tom tma.
"Pretože mám priateľku," odpovedal Louis v rovnakom momente, no jeho hlas zanikol v ohlušujúcom hrome, ktorý otriasol budovou.
Byt Harryho Stylesa sa topil v sivej tme, ktorú narúšali svetlá ďalších bleskov, ktoré tancovali na čiernej oblohe za oknami.
"Priateľku? Čo to znamená pre mňa?" model sa nenechal vyviesť počasím z miery.
"Som hetero a ten...t-ten bozk tam v aute..." nebolo jasné kvôli čomu strácal slová. Čo konkrétne z tejto situácie ho tak ohromilo.
"Nepáčil sa ti?" skočil mu kučeravý do reči.
"Harry, sme kolegovia, či čo," vybľabotal neisto.
"Tak páčil sa ti alebo nie? Ten bozk tam v aute," úplne ignoroval slová, ktoré opúšťali Louisove ústa. Sústredil sa len na ne, na tie pohybujúce sa pery a rozpačitý výraz na jeho tvári. Stačili mu len obrysy v tme.
"Nepáčil," chcel to povedať, no dochádzal mu kyslík a tak len zachrčal: "Prestaň."
"Ak sa ti nepáčil, môžem to napraviť," urobil krok k nemu.
A Louis sa cítil tak bezmocne ako ešte nikdy predtým. V roli staršieho muža by mal mať presilu on, no nešlo to, ani keby veľmi, veľmi chcel.
Preto sa nebránil, len meravo stál so zatajeným dychom a čakal.
okaaay! takže viac ako 960 slov:) čo je teda viac ako minule! a čo sa minulajška (viem, že to asi nie je slovo :D ) týka...AKOŽE ČOŽE??? TIE KOMENTÁRE MA ÚPLNE CHYTILI ZA SRDIEČKO! obrovské ĎAKUJEM ide všetkým, ktorí komentovali (aj hlasovali). chcela som dať venovanie, ale zdalo sa mi nespravodlivé vybrať jedného človiečika, pretože ste všetci úžasní❤ snáď sa vám páčila aj táto časť a dúfam, že ste napnutí ako guma v gatiach! :D
P.s.: chyby/preklepy, ktoré sa objavili v minulej časti, budú opravené spolu s chybami v tejto časti už zajtra:)
mám vás veľmi rada a prajem vám pekný zvyšok veľkonočných prázdnin! :)(ergh dlhé a/n nikto nemá rád, sorreh)
ČTEŠ
i can fuck you better - l.s. [au]
FanfictionExistujú dva typy ľudí - Harry Styles a Louis Tomlinson. A predsa sa dopĺňajú, pretože tak ako čierna potrebuje bielu, tak potrebuje i model svojho fotografa - aj keď jeho telo už patrí inej. Fanfiction - Larry Stylinson/Elounor (1D) Slash. AU fict...