iii.

321 34 7
                                    

Louis chcel ich pracovné stretnutie udržať na čo najformálnejšej vlne, no keď sa obloha roztrhla a spustil sa lejak doprevádzaný hrozivým dunením a bleskami, ktoré osvetľovali celý New York, nemohol ostať bezcitný.

"Vezmem si taxík, nerob si starosti," odvetil Styles, vykukujúc z kaviarne na ulicu, dolu ktorou sa valil nemalý potôčik dažďovej vody.

"Nebuď smiešny a nasadni," zvolal Louis zo sucha auta, aby prehlušil dunenie hromu. Nemal v obľube takéto naťahovačky. Predsa ho nenechá ísť taxíkom!

Mladý model vyfúkol a pretočil očami. V ďalší moment sa už súkal do koženého interiéru auta. Louis bez slova otočil volantom a pohol sa z miesta.

"Naviguj ma," vyslovil a sústredil sa na riadenie.

Jazdil opatrne, užíval si to dokonca aj v búrke, ktorá lomcovala stromami popri ceste. Chcel udržať príjemnú atmosféru, preto zapol rádio a stíšil hlasitosť. Harry Styles mĺkvo zízal z okna, cmúľajúc si spodnú peru. Po čele mu stekali dažďové kvapky a biele tričko nasiaknuté vodou sa naňho nebezpečne lepilo.

"Hm, tak si pripravený zajtra začať?" snažil sa o rozhovor na úrovni, predsa ich čakal hodný kus cesty. Nakrátko k nemu otočil svoj zrak. Pohľad mu padol na peru uviaznutú medzi Stylesovými zubami - hneď mu bolo zaťažko odvrátiť svoju pozornosť. Tento fakt ho zarážal.

"Vyzerám tak?" odvetil hrubo a švihol po fotografovi zeleným jedovatým pohľadom.

Louis prekvapene pozdvihol obočie "Čím som si zaslúžil toľkú nevrlosť?"

Odpoveďou mu bol hlasný povzdych "Prepáč," otočil sa k nemu mladý model a stisol mu predlaktie "nerád sa niekomu zadlžujem," priznal a znova zaujal svoju pozíciu mŕtveho chrobáka.

"Nijako si sa mi nezadĺžil, Harry," oslovil ho krstným menom. Zarazil sa nad spôsobom, akým to vyslovil.

Ozvalo sa nesúhlasné odfŕknutie "Manhattan nie je tak malý, aby si niekoho mohol vyvážať z jedného konca na druhý."

"Neblázni, mladý, pozri na to počasie!" poukázal na stierače, ktoré sa šli zblázniť, aby odpratali tie hektolitre vody, ktoré dopadli na predné okno auta. A aj napriek tomu bol výhľad na cestu mizerný.

"Mohol som si vziať taxík," zopakoval mu jasne model.

"Nieže ti napadne mi byť vďačný za to, že nemusíš platiť za ten tvoj vychýrený taxík," vypľul Louis nasrdene. Prečo sa ten Styles správa ako malé decko?

Po fotografových slovách nastal moment ticha. Presne toho, ktorý nenesie nič dobré.

"Zastav," povedal napokon Harry Styles rozhodne.

"Zabudni," odpoveď padla okamžite.

"Zastav, Louis," vyslovil ešte raz naliehavejšie a tentoraz mu daroval aj skoro-smrteľný pohľad.

"Keby si držal jazyk za zubami-"

"Prosím?! Dovoľ mi pripomenúť ti, že som ťa neprosil o odvoz," sykol kučeravý.

"O chvíľu sme u teba, prestaň s tým."

"Louis, prosím, zastav. Už viac nechcem sedieť v tomto aute," preháňal.

Fotograf po ňom švihol pohľadom ostrým ako žiletka. Styles sa mu nezdal navonok tak nespokojný aké boli jeho slová. Na moment sa mu zdalo, akoby to všetko len hral. Mal chuť...oh, áno. Mal chuť ho potrestať alebo mu len vyraziť dych.

"Buď, prosím ťa, ticho," a naschvál zvýšil hlasitosť na rádiu.

"Skús ma umlčať nejak inak," vyhlásil Harry odvážne a priamo zabodol svoj pohľad do Louisovej nepravidelnej tváre. Doslova mu nahral do kariet.

Zastavil pri krajnici a pokynul rukou k dverám "Nech sa páči, vystúp," odvetil rázne, dokonca zaťal sánku a nechal tak vystúpiť svoje lícne kosti. Vyzeral skutočne drsne.

Čo však nečakal, bol hravý tlmený smiech "Nemyslel som takto. Ale takto," či sa stihol Louis spamätať alebo nie, mladý mu vyrazil dych oveľa účinnejšie.

Pobozkal ho dlho a zmyselne, aj keď ich pery spojil v tvrdom náraze. Starší sa snažil nespolupracovať, no napokon ho premohol ten nový pocit mužských pier, ktorý mu z mysle zmazal akúkoľvek spomienku na jeho milovanú Eleanor. Poddal sa na moment, ktorý sa mu zdal ako večnosť. Cez vlastné vzrušenie nepočul ani len hlasné bubnovanie dažďa na kapotu auta.

A potom sa Styles odtiahol, spokojne si hoviac na sedadle. Dal mu tým znamenie, aby pokračoval v jazde. Nevystúpil do búrky tak ako chcel pred desiatimi minútami. Po tom bozku bolo všetko inak.

Louis ohromene a v tichu došoféroval k Harryho bytu. Celkom ho ten kučeravý diabol opantal. Ach, ako to len mohol dovoliť! V ten deň už totiž do čistiarne nezašiel. A Eleanor nebola jediná, ktorá v nadchádzajúcu noc nespala v ich spoločnej posteli.

ahojte, hm...pamätáte si ma ešte? a túto storku? eh, neviem neviem, zdá sa mi to ako večnosť odkedy som postla novú časť. každopádne sa ospravedlňujem, dôvody si nechávam pre seba ak môžem :)
ALE prosím nejaký komentík či mám pokračovať, alebo nie a tak...veď to poznáte :) ĎAKUJEM!

i can fuck you better - l.s. [au]Kde žijí příběhy. Začni objevovat