Cum a inceput

44 3 0
                                    

Bună. .. eu sunt Stephen King, dar cei mai mulți îmi spun Black Blood. Am 16 ani si locuiesc în America.
Așa a început povestea cu Black Blood: eram un puști normal și locuiam cu părinții pe atunci aveam 13 ani...

Într -o seara, mă uitam la știri din lipsa de ocupație și am văzut o știre despre un criminal în serie care umbla prin cartierul meu. Când mama a auzit știrea... mi- a spus sa nu mai stau pana târziu pe-afara și sa merg doar prin locuri în care e multa lume, și niciodată singur... Am răspuns cu banalul ,,da mama" și am mers în camera mea.
La vreo doua săptămâni, părinții mei au plecat în oraș, eu rămânând singur acasă. Au spus ca se întorc cam pe la 9.

Timpul a trecut... era ora 12 și încă nu veniseră. Am deschis televizorul și era o știre care ma şocat: ,,Doi adulți au fost uciși în spatele blocului unde locuiau. Politia îl suspectează pe același criminal despre care s-a anunțat acum aproximativ doua săptămâni, acesta este de negasit"

Speriat și enervat, am luat cel mai mare cuțit și am mers în spatele blocului, strigând criminalul și provocand-ul... Cum era de așteptat
el nu a apărut.

Când mătușa mea a aflat, mi-a spus ca voi locui cu ea... ăsta nu mă deranja, deoarece mă înțelegeam bine cu ea. A vrut sa mă duca la un psiholog, dar am refuzat categoric...Totuși am început sa simt ca lumea mea era întoarsă pe dos

Mi-am amintit ca tata avea un cuțit extrem de ascuțit și periculos. Am inceput sa îl iau peste tot cu mine...

Timpul a trecut și era ziua mea... mătușa mea a zis ca se duce sa ia un tort... Când s-a întors am început petrecerea de ziua mea.

Totul a decurs bine pana când am auzit o bătaie în ușă... m-am uitat pe vizor și am văzut un om care părea supărat. I-am deschis și l-am întrebat ce dorea.

Acesta a spus ca voia sa îmi ureze, , La mulți ani " uimit, dar precaut i-am mulțumit... a plecat

În noaptea aceea am avut un coșmar oribil care s-a dovedit a fi real... Când m-am trezit am găsit-o pe mătușa mea moarta și pe perete scria ,,La mulți ani !" De atunci îl caut pe criminal și omor pe orcine îmi sta în cale... și nu numai...

Ca sa mă distrat joc următorul joc: bat noaptea la ușă oamenilor și, dacă deschid, îi omor... e foarte amuzant.



Black BloodUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum