Merg pe strada în negura nopții, totul e liniștit... văd un grup de golani care par sa fie atenți la mine... la un moment dat unul zice: ,,ce faci tu pe aici, la ora asta? "
Îl ignor și merg mai departe... toată gașca lui mă ataca, dar nu au șanse..
Scot cuțitul și, după ce îl injunghii pe cel care îmi vorbise, ceilalți fug,doar unul rămâne și lupta... îl lovesc cu piciorul si cade... înainte sa se poată ridica îi aplic o lovitura în cap și el lesina.Îmi continui drumul prin noaptea neagră, căutând același lucru: pe acel criminal din cauza căruia am început sa omor...
Cam două după ăsta l-am văzut: acel r******t... Am știut ce aveam de facut: trebuia sa-l omor.
M-am apropiat încet de el și chiar când eram destul de aproape de el...m-am văzut, a scos un cuțit... și eu la fel şi la scurt timp am început lupta: el mă atacat cu cuțitul, dar eu m-am ferit și l-am înjunghiat în spate... el a căzut și atunci, ținandu-l jos, eram gata sa îl termin, dar atunci am început sa aud un sunet ciudat, m-am uitat în toate părțile și am văzut ceva ce chiar mă speria... o silueta înaltă cu brațe lungi și fără față... nu apuc sa sesizez cine era pentru ca încep sa amețesc... mă trezesc dimineață în patul meu și îmi amintesc cam după doua zile... nu îmi venea sa cred... îl întâlnisem pe Slenderman...
Asta a fost atât de ciudat ca îmi venea sa mă dau cu capul de pereți...
CITEȘTI
Black Blood
FanfictionUn puști mai periculos ca Slenderman, mai rapid ca Hide-Behind și, cel mai important, însetat de răzbunare, Stephen King este Black Blood, un ucigaș care te poate ucide în șapte feluri fără sa apuci sa clipești.