BONK BONK BONK!!!!! Dat was de deur. BONK BONK BONK!!!! Er werd nog harder gebonkt. "Wie is daar?"; vroeg mijn vader. POLITIE!! MAAK ONMIDDELIJKff DE DEUR OPEN! hoorden we aan de andere kant van de deur. Mijn vader liep rustig naar de deur toe. "Hallo meneer"; zei een van de politiemannen. "Wij zijn hierheen gestuurd door een van jullie buren, ze zeiden dat jullie bloeddorstige vampiers waren. Nou ja dat denken ze."; ging hij verder. "Wat? Dat is onmogelijk, ik bedoel hoe komen ze er aan?"; antwoordde mijn vader. "Nou ze zeiden dat ze doodskisten zagen toen ze hier op bezoek kwamen." Zei de andere politieman. "Nou dus? Het kan toch ook zo zijn dat we ons gewoon voorbereiden voor halloween? Ik bedoel maar."; zei mijn moeder. "Tja dat kan maar toch moeten we wat onderzoekers naar jullie huis sturen om te kijken wat jullie allemaal in huis hebben, ze zullen rond twee uur komen."; zei de politieman. "Maar, maar, maar."; Maarde m'n vader. "Fijne dag nog."; zei de politie en gingen weer weg. "O nee wat gaan we nu doen?"; Vroeg mijn moeder onrustig. "Laat me even nadenken... ja, het beste is om alle spullen dat te maken heeft met vampiers weg doen en dan zonder een spoor achter te laten hier weggaan en een nieuw huis, werk en school vinden. Alleen we moeten wel snel want ze komen ongeveer over een half uur." Zei mijn vader haastig. "Wat!? Maar papa kan ik niet eens afscheid nemen van mijn vrienden?" Vroeg ik. "Nee sorry schat daar hebben we helaas geen tijd voor en waarschijnlijk moeten we uit het raam weg want ze bewaken de voor-en- achterdeur. Dus maak je klaar en pak alle spullen die je nodig hebt. O en Amy zou jij ook mijn spullen willen doen? Dan kan ik alle materialen weg doen die te maken hebben met vampiers..." zo gezegd, zo gedaan. Na 20 minuten zijn ze al weg en met de auto op weg naar een van hun familieleden, die trouwens ook vampiers zijn, ze zouden een huis voor hun vinden en helpen met de spullen...