Do sada,nisam mislila da ću biti sama. Nikad,al ama baš nikad mi nije ušlo u glavu upravo to. Uvijek sam mislila da ću upoznati svog princa na bijelom konju,a dosad sam upoznala samo konja. I sve što mislim je ' Bravo Ariana,uvijek si bila te sreće.' Ljubav,hmm,ona mi nikad nije išla. Svakim danom,sa svojih 19 godina,se nadam da ću baš onda upoznat princa.. a sve što dobijem je konj,a princa,na vidiku nema. u mom razmisljanju me prekinila Clara. Inače,moja polusestra. Roditelji su mi umrli,a jedinica sam. Tata se,prije smrti, oženio za njezinu majku,moju maćehu kada je moja majka umrla. A onda su on i maćeha nastradali. Životna priča.
"Zakasničeš na faks.",Rekla je Clara naslonjena na vrata moje sobe. A baš me briga za faks. Ugh,prisiljena sam ić na njega. I još mi je prvi dan,divno. "Kako god.",nadodala sam zagunđano. "Kao da moram uopće ić na to." Opet sam rekla istim tonom. "Moraš." Samo je rekla i otišla. ponaša se kao moja mama a ima samo 21 godinu. Al ajde,popustiću.. Tko zna,možda danas upoznam svog princa. Obukla sam svoje tamno plave traperice i crnu košulju te na to crni sako i obula svoje bijele conversice. Uzela sam torbu,nabacala neke bitne stvari i krenula dolje. Pored Clare sam samo prošla. Ne znam šta joj je ovih dana,ponaša se previše čuđno. Otišla sam na stanicu i čekala bus. Nije mu dugo trebalo,tako da sam samo ušla unutra i sjela na prvo prazno mjesto koje sam ugledala,stavila ušalice u uši i gledala kroz prozor. To me opušta..
Ovu priču jednostavno pišem jer me pukla inspiracija. Ne znam zašto,ali eto. Ne očekujem da će itko čitat jer nemam talenta,ali nema veze. Ova priča je vezana za moj život,ali je gledana s drugog gledališta u totalno drugačijoj situaciji. No nema veze. :)
Xoxo,Alex
KAMU SEDANG MEMBACA
Fantasy Is Better
Fiksi PenggemarAriana,devetnaestogodišnja djevojka koja živi bez roditelja i maćehe,sa svojom polusestrom Clarom,misli da će zauvijek ostati sama. No,upoznaje princa. Do sada je u paketu dobivala samo konja,a sada će oboje. Dvoje braće,zaljubljuju se u istu djevoj...