Ea o fata de 18 ani...el un baiat de 22 de ani...oara va merge?
Introducere....
Buna, sunt Anne Payne, da sunt sora mai mica a faimosului Liam Payne din trupa One Direction..totul a inceput intr-o dimineata de luni...
-Trezeste-te frumoasa adormita!tipa Liam la mine
-Gata,gata m-am trezit!spun eu somnoroasa.
Dupa ce a plecat Liam,mi-am facut rutina mea de dimineata,la imbracaminte mi-am ales o pereche de blugi albastri deschis, un maieu care scria ,,Love you Baby''(l-am primit cadou de la Liam de ziua mea)la machiaj nu am ales unul foarte strident adica m-am dat cu fon de ten,rimel si un ruj care avea culoarea de un roz pal(nu prea imi place sa ma machiez dar na) mi-am luat conversii mea albastri,o jacheta neagra si geant cu cartile.
-Nu iei micul dejun?ma intreaba Liam.
-Nu,deja sunt in intarziere.
-Bine...si ma saruta pe frunte..
La scoala....
Ma duc la dulap sa imi las cartile...
-Hey, buna dimineata,imi spune Anne
Anne este bff-ul meu, ne cunoastem de la gradinita..deci da ne intelegem foarte bine..
-Buna dimineata,ii spun lui Anne..
-Hey ma gandeam sa mergem dupa ore la un suc,ai vreau?
-Nustiu ce sa zic,Liam mi-a spus sa vin acasa dupa ore,scuze poate maine..
-Bine..spune ea putin trista..
Orele s-au sfarsit...aleluia.....am ajuns acasa.Cand am ajuns acasa Louis,Zayn si Harry se jucau jocuri video...iar Liam facea ceva pe acolo in bucatarie.
-Hey,spun eu obosita.
-Hey,spun baietii care se jucau..
Deodata Niall iese din baie cu mancare(stiu ciudat).
-Ăă,ce faci aici?il intreb eu pe Niall.
-Nimic...
-Ok....ciudat...
-M-am pus in pat si am adormit instantaneu..
Dupa 2 ore m-am trezit...insfarsit..dintr-o data bate cineva la usa...eu eram la laptop sa vad ce e mai e nou...
-Intra!strig eu.
-Ce faci pustoaico?ma intreaba Louis.
-Ma plictisesc....
-Aha..pai ai vrea sa iesim undeva?
-Da dar unde?
-Nustiu unde vrei tu,imi spune Louis
-Surprinde-ma..
-Bine,sa fii gata la 16:20 ok?
-Okok...dupa ce a plecat Louis m-am dus in baie sa ma pregatesc pt ca in doua ore trebuia sa fiu gata si mie imi ia o gramada sa ma pregatesc..dupa ce am terminat era 16:18 si eu inca nu eram nici imbracata..
-Omg,ce o sa zica Lou' (da vb singura)
Insfarsit m-am terminat de pregatit si am coborat jos.
-Wow arati super,imi spunea Louis.
-Mersi si tu la fel si ii dau un sarut pe obraz .
Am ajuns la o sala bowling..acolo obisnuia sa ne duca tata dar dupa ce a murit nu ne-am mai dus acolo..
-Iti place??ma intreba Louis
-Da...acolo ne-am distrat foarte mult am ras mult cred ca nu am mai ras asa demult de cand Liam a ras asa de tare incat ia sarit laptele pe nas.:)))
Am ajun acasa unde baietii trebuia sa aiba un concert peste o ora in New York...
In timpul concertului o fana ia aruncat un iepure si un morcov...morcovul bn inteles ca la mancat dar iepurele mi la dat mie...aww ce dragutz...
Dupa concert ne-am dus la o petrecere...era plictisitoare dar senzatia serii a fost atunci cand Zayn a baut asa demult incat vb cu o usa..stiu ciudat..l-am vazut pe Louis pe o canapea band un pahar de vin..
-E bun?
-De ce nu incerci?
-Pff...daca m-ar vedea Liam ca beau cred ca nu as mai iesi din camera pana fac 100 de ani...e la fel ca tata..
-Pai el vrea ca sa fie ca un tata..pt tine...
Cand am auzit am inceput sa plang ...cand ma vazut Louis ca am inceput sa plang a lasat paharul cu vin si ma imbratisat..
-Nununu nu trebuie sa plangi..scz ca am sp asta..
-Nu este nimic..
-Bn hai la hotel sa te linistesti...
-Bine...am ajuns la hotel si am adormit amandoi..ma gandeam ce o sa zica si mai ales ce o sa interpreteze.........................................................................................................................................................
Sper ca va place acest capitol...voi incerca sa postez si maine....va pwp..... :* :* :* :* :* :) :) :) :) :)
CITEȘTI
Pregnant with Louis
RomanceAnne-Sora mai mica a lui Liam Payne. Inocenta. Frumoasa.Ascultatoare.Pana cand il intalneste pe el. Louis-Colegul de trupa a lui Liam Payne. Dragut.Inocent.Frumos.Cantaret. Faima,bani. Tot ce si-ar putea dori orice fata. Ea-18 ani El-23 ani Credeti...