P.O.V Louis
-Doctore putem sa o vedem?
-Desigur!Cand am intrat am vazut un inger fara aripi care sta pe patul de spital...m-am asezat pe fotoliul de langa pat...deodata vocea ei s-a auzit in salonul linistit...
-Louis?ma intreaba ingerul meu mic...
-Da iubire.....
-Ce s-a intamplat...cand m-a intrebat am inceput sa plang in hohote..
-Louis ce este?
-Trebuie sa iti spun ceva.....am o veste proasta si una buna...cu care sa incep?
-Cea proasta....
-Vestea proasta este ca....este ca...ai....ai pirerdut sarcina....si vestea buna este ca tu esti bine....
-Am pierdut ce?!imi spune cu lacrimi in ochi...
-Da din pacate ai pierdut sarcina...P.O.V. Anne
Cand am auzit cuvintele alea ,,ai pierdut sarcina'' simteam cum imi cade cerul in cap...
-Cum s-a intamplat?
-Pai vorbeai cu Liam si el s-a enervat si ti-a dat o palma peste obraz si tu te-ai impiedicat si ai cazut pe burta si ai inceput sa sangerezi si te-am adus la spital si doctorul mi-a dat vestea asta.......Deodata intra doctorul cu un zambet pe fata cat usa..
-Am o veste buna legata de domnisoara Anne...puteti sa veniti cu mine pe hol domnule Tomlinson?
-Imediat.Revin curan iubire.P.O.V. Louis
-Am o super veste despre domnisoara Anne.
-Ce este?
-Pai am vorbit cu doamna doctor care i-a facut un ecograf si mi-a spus ca avea o umbra langa viitorul bebe.....
-Siii e ceva de rau?
-Nu.......adica ea avea doi copii cel care a fost afectat a fost cel din fata iar cel din spate nu a fost afectat deloc.....deci domnisoara Elisa este insarcinata...
-Serios?
-Da!
Cand am auzit cuvintele astea am simtit cum pot sa imi iau zborul...la mine au venit fetele....
-Ce sa intamplat?E ceva rau?
-Nu e ceva chiar foarte bine....
-Ce este?
-Anne e insarcinata..
-Cum sa intamplat?
-O sa va povestesc mai incolo acum daca ma scuzati trebuie sa ii dau vestea cea mare ei..
-Bine..In salon....
-Iubire sa intamplat ceva?ma intreaba Anne
-Te iubesc! Te iubesc cel mai mult!spune eu.
-Ok.Ce sa intamplat?
-Offff bine pai vroiam sa iti spun ceva.
-Ce este?
-Esti insarcinata.
-Cum sa intamplat asta.
I-am povestit totul iar doctorul ne-a spus ca putem merge acasa.Acasa....
Toti ne asteptau cu cate o surpriza...
P.O.V. Anne
Am ajuns acasa toti ne asteptau cu cate o surpriza....de la Niall am primit un buchet de trandafiri rosii,de la Zayn niste haine de bebelusi,de la Harry am primit o bratara de aur care avea initialele mele si ale lui Louis.Veni si randul lui Liam inca eram suparata pe el dupa ce mi-a facut sa pierd sarcina.
-Surioara ce mai faci?
-Bine.,spun eu cu glas rece.
-Uite stiu ca esti suparata pe mine pt ce ti-am facut.Imi pare rau.Si a inceput sa planga.Cand l-am vazut l-am imbratisat si i-am dat un mic sarut pe obraz.
-Deci mai iertat?
-Normal.
-Mersi mult esti o surioara pe cinste.
-Mersi.Si imi intinde o cutiuta.
-Ce este?
-Este un mic cadou din partea mea,imi spuse Liam.
Cand am deschis cutia am vazut un pandantiv in forma de inima care avea o poza cu mine si cu el si care scria ''I love You Sis".
-Awwww multumesc mult..
-Si mai am ceva.
-Ce mai este?
-Vino sus cu mine.
-Bine .Si ma lega cu o esarfa la ochi.Cand mi-am dat esarfa am vazut o usa de la o camera.
-O usa?
-A ce nuuu deschide-o.
Cand am intrat am vazut o camera de bebelusi cu hainute,jucarii,si un patut super dragutz.
-Awww mersi mult ce dragutza este.Dar de unde stiai?
-De la iubitul tau.
-Multumesc mult....................................................................................................................................................
Sper ca va place .....scuze ca nu am postat luni dar eram la tara si nu aveam internet....imi cer mii de scuze celor care citesc cartea si i-am facut sa astepte o saptamana....va pwp si va iubesc mult mult.....:* :* :* :* :* :* :) :) :) :) :) :) :)
CITEȘTI
Pregnant with Louis
RomanceAnne-Sora mai mica a lui Liam Payne. Inocenta. Frumoasa.Ascultatoare.Pana cand il intalneste pe el. Louis-Colegul de trupa a lui Liam Payne. Dragut.Inocent.Frumos.Cantaret. Faima,bani. Tot ce si-ar putea dori orice fata. Ea-18 ani El-23 ani Credeti...