Dimineata....
M-am trezit pe la 12:30. Louis inca dormea asa ca m-am dus in duș. Dupa ce am iesit din dus mi-am facut rutina mea de dimineata. M-am schimbat intr-o pereche de pantaloni scurti de casa si un maieu. M-am dus jos in bucatarie sa vad ce e de mancare. Cand am ajuns acolo nu l-am vazut pe Liam. Eu m-am speriat de el si am tipat,iar el s-a speriat de mine si imi spune:
-Incet nebuno!
-Eu,nebuna?!
-Da...,vroiam sa te intreb aseara despre tine si Louis....
-Ce e cu mine si Louis?!
-O haide recunoaste ca ai facut-o cu el!tipand la mine.
Cand am auzit cuvintele am inceput sa plang..
-Cum poti sa gandesti asa ceva?!tip eu printre lacrimi...
El nu mi-a mai spus nimica si m-a luat im brate...eu l-am impins si alergam spre camera mea plangand.
-O fac pentru binele tau!imi spune el.
Eu nu l-am auzit. Cand am ajuns in camera Louis era deja plecat in camera lui iar eu am inceput sa plang...ascultand o muzica de a baietilor...peste o ora de plans am adormit....
Dupa 2 ore....
M-am trezit dupa 2 ore....M-am dus jos in bucatarie sa imi iau un iaurt inghetat. Acolo era Liam.
-Hey,uite scuze pentru mai inainte...
-Uite faptul e deja consumat...numai vreau sa vorbesc cu tine niciodata...am iesit din bucatarie si m-am dus in sufragerie si era la tv filmul titanic.....deodata 2 maini calde ma prind in brate iar eu am sarit ca arsa....P.O.V. Louis
-Incet...
-Ce e cu tine Louis aici?
-Ăă daca nu ai uitat,aici locuiesc,spun eu care ma abtineam sa nu rad..
-Hey,de ce razi?ma intreba ea putin cam iritata...
-Uite trebuie sa iti spun ceva dar nu stiu cum sa incep eu....P.O.V Anne
-Louis....
-Uite Elisa de cand te-am vazut am simtit o atractie de tine...imi placi mult Elisa..
-Uite si eu vroiam sa iti spun ceva dar nu stiam cum sa incep....Louis eu te plac..
-Si eu........
Dupa ce s-a terminat filmul eu eram adormita in bratele lui Louis....P.O.V. Louis
Dupa ce s-a terminat filmul am luat-o in brate si am dus-o in care ei....dar deodata ea m-a tras spre corpul ei si incepe sa ma sarute iar eu i-am raspuns cu niste saruturi pasionale chiar foarte pasionale...stiti si voi la ce ma refer.....mrrr...
Dupa o luna trebuia sa mergem in turneu si m-am gandit sa o iau si pe iubita mea adica Anne...Liam deja a aflat ca sunt impreuna cu ea dar inca nu stia ca am facut-o cu ea cred ca daca ar fi aflat cred ca ma omora pe loc...infine suntem in avion..eu stau cu Anne...Liam sta cu Niall,iar Harry sta cu Zayn.....dupa un moment dat am vazut-o pe Elisa alba ca varul la fata si cu mana la gura....m-am ingrijorat pentru Anne pentru ca daca era insarcinata cred ca Liam m-ar fi omorat......
...................................................................................................................................................
Sper ca va place si acest capitol gargaunii mei mici....va pwp si va iubesc......:* :* :* :* :* :* :) :) :) :) :)
CITEȘTI
Pregnant with Louis
RomanceAnne-Sora mai mica a lui Liam Payne. Inocenta. Frumoasa.Ascultatoare.Pana cand il intalneste pe el. Louis-Colegul de trupa a lui Liam Payne. Dragut.Inocent.Frumos.Cantaret. Faima,bani. Tot ce si-ar putea dori orice fata. Ea-18 ani El-23 ani Credeti...