P.O.V. Anne
A trecut o luna de cand m-am impacat cu Lou' dar lui Eleanor ii este din ce in ce mai rau...si-a facut un iubit pe nume Alex....dar ei ii este rau....daca manaca vomita daca nu mananca vomita ....nu stiu ce e cu ea...ia stai stari de greata ameteli dureri de stomac....Eleanor oare e insarcinata?....
-Elisaaa!!ma striga Eli
-Ce e femeie?
-Ce avem de mancare?
-Paste...cu carne...de ce?
-Aa vroiam sa intreb si sa stiu...
-Lol....Dupa 1 ora...
Am terminat de facut pastele....
-Hai la masaaaaa!!!!!!strig eu
-Draga mea nu trebuie sa tipi,spune Lou' care tocmai intra in bucatarie....dupa un moment dat o vad pe Eli cu mana la gura..si alba la fata...si s-a dus in baie...mdea vomita...
-Ce are Eli?ma intreaba Hazza...
-Ii este rau...si vomita...ia stai Eli cred ca e insarcinata...vin imediat...
-Dar-....numai apuca ca Hazza sa termine ca eu eram deja la usa si am iesit....m-am dus la farmacie sa iau un test de sarcina pentru Eli...am ajuns acasa si Eli era tot in baie care vomita..
-Ia Eli asta.
-Ce este?
-Un test de sarcina..sti cum sa il faci nu?
-Da stiu...dupa vreo 5 minute asteptam rezultatul iar Eli se plimba de colo-colo care isi rontaie unghiile? Hmmm ciudat...
-Hai sa vedem rezultatul,spune ea..
-Bine...
-Dar il desfaci tu te rog?spune ea..
-Desigur...
-Huuh esti pregatita sau de fapt sunteti pregatiti ma uit la baieti si la Eli..
-Da,spun toti la unison...cam am deschis am vazut ca erau doua linii..omg e gravida eu am devenit alba ca varu la fata..
-Ce este?ma intreaba Lou'
-Eleanor esti insarcinata...
-Sunt ce?!
-E ce?
-Cine e ce?intreaba Alex care tocmai intra pe usa...
-Mmmm,spunem toti..
-Imi spuneti si mie ce se intampla?spune Alex..
-Uite ia loc Alex si linisteste..bine? O sa iti spun eu..ok?
-Ok...spune el nesigur de ce se intampla....
-Eleanor este insarcinata...
-Ce?Cum ai putut? Esti o curva...si ii da o palma peste fata lui Eleanor....
-Stai sa iti explic...spun eu..
-Ce sa imi explici ca Eleanor e o curva? Nu multumesc!spune si iesi afara...iar Eli a cazut in genunchi si a inceput sa planga...
-Shhh gata linistete...
-Nu lasa-ma in pace! Si tu odata!!striga ea la mine si s-a dus in camera ei si a inceput sa planga si mai tare...P.O.V. Eleanor..
Nu imi vine sa cred cum m-a facut Alex....de jos aud tipete..dar nu ma intereseaza....daca ar sti nu ar mai face asa...off ce greu e....deodata cineva bate la usa..
-Oricine ai fii nu ma intereseaza...
-Nici daca sunt eu?ma intreaba mama...
-Mami?
-Da pui hai deschide sa vorbim...te rog...
-Imediat mami...cand am deschis usa am vazut-o pe mami si pe ceilalti si pe Alex care plangea...
-Intra...mami.
-Imediat scumpo...
Si am inchis usa....
-Poti sa imi spui ce s-a intamplat?
-Mami tot ce iti pot spune este ca o sa fii bunica...
-Serios? Ce bucurie...Te iubesc..dar cu cine?
-Cu Alex dar el numai exista pt mine...
-De ce?I-am povestit totul.....si la sfarsit m-a imbratisat...eu nu pot sa o consider pe mama o mamă ci ca o sora mai mare...
-Shh gata hai sa coboram jos sa iei o gura mare de aer..bine?
-Bine mami...am coborat jos si am iesit afara..
-Sti uneori viata e foarte grea....mai ales in cazul tau...
-Stiu dar sa numai vorbim despre asta si despre altceva....bine mami?
-Bine puiut...am ajuns acasa si m-am dus in camera mea...a fost o zii obositoara...off...................................................................................................................................................
Sper ca va place...gargaunii mei mici va pwp si va iubesc mult....mult succes in noul an scolar.....:* :* :* :* :* :-) :-) :-) :-)
CITEȘTI
Pregnant with Louis
RomanceAnne-Sora mai mica a lui Liam Payne. Inocenta. Frumoasa.Ascultatoare.Pana cand il intalneste pe el. Louis-Colegul de trupa a lui Liam Payne. Dragut.Inocent.Frumos.Cantaret. Faima,bani. Tot ce si-ar putea dori orice fata. Ea-18 ani El-23 ani Credeti...