trailer je gore!
pročitajte a/n na kraju
Današnja večer bila je rezervirana za obitelj Mendez. Adamarisina majka priredila je zabavu objavljivanja zaruka, mada to ni sama njezina kćer nije znala - mislila je da je to samo još jedna obična zabava, no gadno se prevarila. Nije baš posebno voljela Ddantea, dečka, odnosno budućeg supruga svoje majke. On se ono, previše trudio biti dobar i ta sranja, na koja Adamaris nije padala. Ne postoji jednostavno savršen muškarac, na trenutak bi pomislila, no onda bi se sjetila da postoji njezin voljeni Andrew - pa bi zastala. pa, njih dvoje trenutno imaju probleme. Adamaris jednostavno ne shvaća u čemu je problem, no većina njezinih prijatelja zna da je adamaris nevina - što bi možda mogao biti problem za njezinog voljenog Andrewa.
"Divno izgledaš" njezina majka ju je pohvalila dok se Adamaris gledala u ogledalo. već je kasnila, možda petnaestak minuta i znala je da ju je majka zbog toga došla ukoriti "prestani se gledati, dolje nas čeka osamdeset i sedam gostiju" majka joj je strogo dobacila, povlačeći je za ruku jer je znala ako je još ostavi u sobi, da nikada neće sići.
Uistinu, svih osamdeset i sedam gostiju je bilo u hodniku njihovog prostranog penthousa koji je zauzimao cijeli četrnaesti kat u njihovoj prekrasnoj, modernoj zgradi. Adamaris je sada bila puštena s majčine strane, no i dalje je hodala s njom kako bi se javila njezinim prijateljicama. Dok je njezina majka, Rose Mendez, pogledom tražila bitnu osobu, Adamarisin pogled lutao je na drugu stranu, k Andrewu.
"Hillary!" to je privuklo Adamarisinu pozornost jer joj je majka spominjala kako će na zabavi biti neka hillary, važna za njezin fakultet i karijeru - budućnost. Skrenula je svoj pogled prema visokoj, plavokosoj ženi, koja je izgledala kao da ima dvadeset - a ne četrdeset i nešto godina. Imala je dugu, plavu kosu do trbuha, krupne smeđe oči, nude ruž na usnama i klasičnu crnu haljinu na sebi. Njezini atributi bili su dobro izloženi i Adamaris se na trenutak zapitala zar zapravo postoji neko i lijep i pametan? Jer stvarno, ova žena je bila predivna.
"Ja sam Adamaris" pružila je ruku Hillary, koja je uzvratila stisak. Uz kratki razgovor koje su obavile u vezi Yalea, razmijenile su brojeve i odlučile da se moraju ponovno naći. Odlično su se složile u ovih nekoliko minuta, no Adamaris u njoj nije vidjela ništa više od prilike za upad na fakultet. Kada se pozdravila s majkom, Adamaris se uputila Andrewu.
"Ljubavi" Andrew se nervozno nasmiješio kada mu je Adamaris upala u oko. poljubio ju je u obraz, dok je u jednoj ruci držao kombinaciju coca cole i jack danielsa. U njegovom društvu bila je Sscarlett - najveća kurva škole upper east sidea. Andrew i Scarlett bili su dobri prijatelji, zaista prijatelji, no Adamaris je to sve bilo nešto sumnjivo. Znala je da je bio pomalo pripit i zato mu se odlučno približila, prislanjajući svoje tople usne na njegove - u inat Scarlett. Ona je samo zamišljeno gledala, odmičući se polako od njih. Odjednom joj je Adamaris postala interesantnija, jer ju je pokušavala napraviti ljubomornom, no Scarlett, naša Scarlett je nedodirljiva. Njoj su muškarci samo broj - a postoji netko sličan njoj.
"V, lud sam za tobom, ne čini me da kleknem pred tobom" pripiti, kao i Andrew, tako i Christian, pokušavao je zavesti Veronicu koja ga je neprestano odbijala. Ona je bila prvašica, nova u upper east side školi. Nije bila previše zainteresirana za Christiana, već za Louisa Tomlinsona. Privlačila ga je ta njegova glamuroznost i osobnost - nije ga poznavala, već je bila opsjednuta s misterioznom glamourous girl koja svakodnevno piše svoja opažanja i tračeve, koje je ona pomno pratila. Svojom slabašnom ručicom je odgurivala pijanog Christiana koji je bio nevjerovatno uporan.
YOU ARE READING
Glamour
FanfictionPridružite se mom svakodnevnom promatranju bogatih ljudi, koji iako imaju sve, kao da nemaju ništa. Saznajte kako se naših šesnaest junaka, uključujući i mene snalazi u svijetu glamura. Netko će pasti dok će se neki uzdignuti. Izgleda da je na meni...