3 ↦ "moramo razgovarati"

35 5 2
                                    

Svanuo je novi dan, utorak, na Upper East Sideu, što znači da se svi vraćaju u školu. Ponedjeljkom, uglavnom, zbog večernjih zabava, nitko nije ni dolazio u školu,ali zato od utorka stvarno idu. Adamaris je doista oklijevala hoće li ići, ali Andrew nije. Naravno, Adamaris je žensko i ona mora, ali mora dramiti oko toga, dok muškarcima to niti najmanje ne smeta. Njima se čak i dive! Znala je, Adamaris, da će ju vjerovatno cijela škola gledati na drugačiji način, pokušala se ne obazirati, no zaista nije mogla. Cijelu noć je kopkala ta misao u glavi da više, za ljude, nije ona savršena Adamaris, već samo obična i to da se Monique, njezina bivša najbolja prijateljica vratila na Upper East Side, i to u 'savršenom' trenutku.

Nije se samo Adamaris zamarala s Monique, već je i ona sama. Dok je prala zube, gledala se u ogledalo, razmišljajući o cjelokupnom dojmu njezina povratka. Stvarno, nije mogao biti gori. Saznavši da je Adamaris na neki način mrzi, njezin povratak je bio jednostavno besmislen. Jedina prijateljica joj je zapravo bila, jako draga, Charlotte. Sada joj je bilo žao što se prije nije družila sa Charlotte, koja je od svih njih ispala najbolja. Monique i dalje priča sa svima, dobro, gotovo svima - Brooke i Jessica nikad joj nisu bile nešto posebno, a i uostalom, one su s Adamaris, a neke čak i nije vidjela.

Shvatila je da je prošlo previše vremena dok se gledala u ogledalo, i jednostavno se morala ubrzati i prestati misliti o svom povratku, no neizbježno je. Dok je stavljala svoj omiljeni tamno crveni ruž, mac marke, kosa joj je padala preko golih leđa. Monique još nije znala kakvu će majicu obući za svoj povratak, ali je obukla svoj crni grudnjak, za kojeg je uvijek govorila da joj donosi sreću. Ni ona sama nije više bila sigurna da li joj nosi sreću, jer ga je nosila i u nedjelju - no nije gubila vjeru. Duboko je uzdahnula kada se obukla, spremna za veliki povratak u školu, kojeg su svi vjerno isčekivali.

..

Gotovo svi učenici su već sjedili u svojim klupama, jer je bilo osam i pet - osim Monique, koja je za svoj veliki povratak, kasnila. Lagano je trčkarala hodnicima škole, dok je bež balonerić vijorio za njom. Duboko je uzdahnula, kucajući na vrata i upadajući zadihano u razred na početku sata. Profesorica je bila okrenuta leđima i nije je mogla vidjeti, no kada je Monique tiho krenula do klupe, odala su je škripanja vrata "Stani" profesorica je govorila s leđa, ni ne sanjajući da je to Monique, njezina bivša miljenica "a gdje je ono 'oprostite što kasnim' nestalo, ha" profesorica je bila pomalo ljutita no kada se okrenula i vidjela da je to njezina Monique, lice joj se ozarilo.

"B-Belluci! Kada si se ti vratila" pokušavala je ne zvučati toliko uzbuđeno, no odao ju je taj osmijeh s lica. Ostatak razreda doista je znao da profesorica Granger voli Monique, što je posebno smetalo Adamaris, jer je ona htjela biti miljenica ove stroge profesorice. Ionako joj treba bodova za fakultet "Došla sam ovaj vikend" Monique je nasmiješeno pružila ruku profesorici Granger, sjedajući u prvu klupu, ispred nje - koja je uvijek bila prazna. Dok je profesorica nešto pričala, Monique se gledala oko sebe - vratila se u ove stare klupe Upper East Side koje su joj stvarno nedostajale, kao i ova učionica, profesorica - sve. Osvrnula se i na razred i na sebi primjetila nekoliko zavidnih pogleda, no među njima nije bila Adamaris.

"Belluci, slušaš li me?" profesorica je pomalo strogo upitala, no s dozom ljubavi prema Monique - nešto ju je privlačilo kod nje, to njeno zračenje dok je sjedila na njezinom satu i pažljivo slušala, osim naravno ovoga puta. Monique je zalutala u svojim mislima, što je i sama profesorica primjetila "hajde, ne spavaj" rekla joj je, nastavljajući objašnjavati. Monique se zamišljeno naslonila na svoje ruke, koje su pridržavali laktovi, a onda je primjetila sitnim slovima ispisano 'madamaris'.  Duboko je uzdahnula, prisjećajući se prijateljstva s Adamaris, što ju je natjeralo da se okrene prema njoj. Adamaris je gledala u nju, razmišljala o mržnji koju osjeća, no kada su se susreli njihovi pogledi, Adamaris je brzo spustila svoj. Monique je tada odlučila - mora razgovarati s njom.

GlamourWhere stories live. Discover now