Despre WONDER WOMAN

334 23 5
                                    

Wonder Woman e, probabil, cea mai cunoscuta eroina din seria DC Comics. Numele ei este Diana. A fost crescuta pe Insula Paradisului, Themyscira, sălaşul milenar al amazoanelor, departe de lumea barbatilor. Ca printesa a clanului razboinic e ingrijita si antrenata sa fie o luptatoare exceptionala. In secret vrea sa exploreze lumea barbatilor, ceea ce ii este interzis de catre mama sa, regina Hippolyta, care se temea ca fiica ei va fii ranita de minciunile barbatilor si ca se va intoarce in Themyscira cu inima franta. Eroul de razboi Steve Trevor se prabuseste cu avionul lui de razboi pe Insula Amazoanelor si este gasit de Diana care îl îngrijeşte şi, îndrăgostindu-se de el, îl urmează în Statele Unite, unde devine Wonder Woman.

Diana are super forta, invulnerabilitate, agilitate supra-omeneasca, poate zbura, se poate vindeca rapid, este o luptatoare excelenta, este un foarte bun strateg si are arme magice. Printre ele se numara si Lasoul ei care are puterea de a face orice barbat sa spuna adevarul. Are si bratari facute de Hefaistos, zeul focului, al metalurgiei din ramasitele scutului lui Zeus.

Face parte din Liga Dreptatii fiind una din membrii fondatori: Batman, Superman, Wonder Woman, Flash, Cyborg, Green Lantern, Hawkgirl si Martianul.

Prima sa aparitie in universul DC a fost in anul 1941 in revista "ALL-STAR COMICS #8"

Este planificata o noua productie "Wondder Woman" pentru anul 2017. Wonder Woman va fi interpretata de actrita si modelul Israelian Gal Gadot si va juca alaturi de Chris Pine. Acesta il va interpreta pe eroul de razboi, Steve Trevor. Premiera in Romania va fi pe 23 iunie 2017. Gal Gagot va putea fi vazuta pe micile ecrane si in "Batman vs Superman: Zorii Dreptatii" care va avea premiera in Romania pe 25 martie 2016.

Mi-a placut foarte mult filmul de animatie Wonder Woman din anul 2009. Vi-l recomand.

***

Sunt mandra ca ma numesc Diana. Personal, abia astept sa vad filmele, mai ales pe cel cu Batman. :)

Sper ca v-a placut capitolul si daca mai aveti intrebari va voi raspunde bucuroasa.

BATMAN -Replici-Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum