#13. The Riddler
Edward Nigma era obsedat de ghicitori si s-a saturat sa fie bataia de joc a tuturor cunoscutilor asa ca si-a creat alter-ego-ul The Riddler incepandu-si astfel cariera de raufacator.
Principalul lui inamic e Batman.
#12. General Zod
Generalul Zod este de pe planeta Kripton. El este cel din cauza caruia Kripton a fost distrusa. A fost inchis in Zona Fantoma si a evadat dupa 20 de ani de prizonierat. A venit pe Pamant dorindu-si sa il cucereasca insa a fost oprit de catre Superman care l-a trimis inapoi in Zona Fantoma pentru totdeauna.
Principalul sau inamic este Superman.
#11. Reverse-Flash
De-a lungul timpului Reverse-Flash a avut mai multe identitati printre care se numara si "Harrison Wales". El este un om de stiinta respectat in Central City. A inventat un accelerator de particule care, printr-un accident a eliberat o scurgere de energie care a fost sursa puterilor lui Barry Allen a.k.a. Flash. L-a ajutat pe Barry sa isi inteleaga puterile si l-a invatat cum sa le foloseasca. Barry si-a dat seama dupa un lant de evenimente ca Doctorul Wales este de fapt cel care i-a ucis mama cu ani in urma si cel din cauza caruia tatal sau este in inchisoare. Dupa aceasta descoperire, Wales a recunoscut si a incercat sa il ucida pe Barry folosindu-si super-viteza.
Principalul lui inamic este Flash.
#10. Black Adam
Black Adam este un egiptean corupt din antichitate. Este predecesorul lui Shazam. A fost pedepsit la o viata eterna departe de Pamant dar el s-a intors pe Terra dupa 2000 (aproximativ) de ani dupa primirea pedepsei pentru a-l dstruge pe succesorul sau, Billy Batson a.k.a. Shazam.
Principalul lui inamic este Shazam a.k.a. Captain Marvel.
#9. Deathstroke
Slade Joseph Wilson avea 16 ni cand a fost recrutat in Armata Statelor Unite ale Americii. Dovedindu-si curajul in lupte el a fost ridicat la gradul de Maior. A cunoscut-o pe Capitanul Adeline Kane care si-a dat seama ca Slade este printre cei mai bine pregatiti soldati si l-a antrenat pentru a putea fi trimis in misiuni in Vietnam. Dupa sase luni s-au casatorit, Adeleene ramanand insarcinata cu primul lor copil. A fost ales pentru a fi cobai pentru un experiment secret al armatei, fiindu-i oferite puteri fizice impresionante in incercarea de a crea meta-oameni. La scurt timp dupa experiment el l-a salvat de la moarte pe un vechi prieten din armata, Wintergreen, si a devenit mercenar. A continuat sa tina legatura u familia sa, chiar daca sotia lui era un instructor de lupte in cadrul armatei.
Principalul lui inamic este Batman.
#8. Harley Quinn
Doctor Harleen Quinzell a.k.a. Harley Quinn este partenera in crime si iubita lui Joker si o buna prietena a lui Poison Ivy. Harllen l-a cunoscut pe Joker cand ea lucra la spitalul Arkham ca psiholog si s-a indragostit de el. A devenit Harley Quinn pentru a putea fi aproape de Joker atuinci cand acesta evadeaza din Arknam si il ajuta sa isi duca la capat infractiunile.
Principalul ei inamic este Batman.
------------------------
Scuze ca postez asa de rar dar sunt foarte ocupata si abia am timp sa respir :)
CITEȘTI
BATMAN -Replici-
AcakAm gasit cateva replici din filmele si serialele animate cu Batman si alti supereroi si vreau sa le impartasesc cu voi.