AŞK

107 20 8
                                    

Hatırlatma : kim : berk ne diyoki acaba? Merakla telefonu karıştırdım tam mesajı açacakken silindi . Bu ne ya ,, ama off be !!! Hay ben elime diye söylenirken bi mesaj daha

kim : bilinmeyen allah allah bugün sılaya mesaj atma günümü açtım baktim mesajda kocaman bi öfkeli imoji duruyo . Ee insan haliyle korkuyo tabi. Acaba kim diye merak ederken dayımın seslenmesiyle sıçramam bir oluyor .

Dayım : söyle bakalım pankek bu kıravat mi bu kıravat mi dedi .

Bende dayımı süzüyodum ; çok yakışıklı gözüküyodu ama o kravat takmayı sevmezki bende hiç kravatlarını görmedim zaten yoksa hiiii dayima dönüp
ben:"dayıcım kim bu şanslı kız tabi benden sonra" dedim sırıtarak ne kadarda şaşırdığımı belli etmemeye çalışsamda dayım kekeleyerek paniklememeye çalışsada kim ya yok öyle bişey benim hayatımda iki kız var biri sen biri ablam yani sılacım hiç oluyomu böyle ya diyip bana bakıyodu ama ben yermiyim çık :))

dayımda anlamış olacak kendiliğinden söküldü . Anlattıkca heyecanlanıyo heycanlandıkça coşkulu coşkulu anlatıyo canım benim ya ne kadar da çok aşık olmuş . Neyse dedi .
dayım ve kulağıma eğilip "aman ablam duymasın şimdi" dedi. Bende onaylarcasına gülerek kafa salladım . Tam çıkacakken "ha bide akşam birlikte bişeyler yapalım özledim senle takılmalarımızı" dedi bende zevkle olur dedim.

Sen düşün o zaman ne yapabileceğimizi dedi ve gitti.

Evi dolaştim annem masaya not bırakmış akşam kızlarda kalcam diye iyi bari kafamizi dinleriz:)) dedim kahkaha atarken .

Sonra berki aradım tabi aradığiniz numara kullanılmamaktadır deyince yüzümün ifadesi değişmişti odun işte nolcak kalas !!! Çok sinirlendim gidiyimde çikolataya boğuyum kendimi . Derken mesaj geldi .

Numara tanidik değil : kızım bidaha beni arama tamammı diyodu kesin berktir salak nolcak iste. Onun üstüne dayım aradı

Dayım : naber güzellik dedi somurtarak iyi dedim oda umarım bi plan yapmamışsındir çünkü ben yaptım. dedi

ne planı ya aaaa ben onu tamamen unuttum ya çaktırmadan "yok dayıcım bende bişi bulamadim" dedim çarpılcam valla 2dir yalan söylüyorum hemde en olmıcak kişiye sonra
dayım:" akşam hazırlan piremses 7:30 da gelicem seni arkadaşımla tanıştırıcam , ha bi de onun da yiğeni gelecek senin yaşlarında haberin olsun güzellik" dedi kapattık.

Off bide bu çıktı neyse hazırlanıyımda dayımı rezil etmiyeyim . Gerçi ben yine bişi bulur dayımın başını belaya sokarım deyip güldüm kendi kendime. Bi an sustum ama aklıma babam geldi beni en çok o güldürürdü öldüğünde 6 yaşımdaydım gözlerim doldu ve ağladım .

Neyse ya diyip kendimi toparlayarak bi tane müzik açtım tam kopmalık az önce ağlıyan ben şimdi ne halde ya beni gören deli bu kız derler e normal tabi benim kadar değişken ruh hali olan bi insan yoktur heralde . Kendimle lafa daldığımda giyecek özel bişeyimin olmadığını farkkettim. Hazırlanıyımda bari karşımızdaki avm' ye gideyim annem şuralara para bırakırdı hep hıhh buldum yeter heralde ya neyse oyalanmayayım .

Hızlı hızlı yürürken bi çocuğa çarptım çocuk cool birine benziyodu bide bana bak neyse düşüncelerimi silip çocuğa :
"önüne bak be öküz" dedim çocukda:  " asıl sen bak :diye üste çıkmasın mı ! Az kalsın dalıyodum çocuğa ama zamanım yoktu işte inşallah bidaha karşıma çıkarsında geniş geniş döverim seni deyip hızla bi mağazaya girdim.

O ne be ?? Off elbise yıkılıyo be çok güzel oha lan fiyat bak buna bu kadar para verilmez dedim istemsizce hareket ettim

Şansa bak be bu ondan daha güzel valla bunu alıcam diyip içeri girdim. Hemen denedim elbisenin tenime çok yakıştığını ve cıvıl cıvıl olduğumu söyledi çalışanlar hemen çıkarıp ödedim . Param kalmıştı bide ayakkabı alsam fena olmaz diyerek giderken kendimi bi dükkanda buldum.
Bu elbiseye sandelet tarzı giderdi güzel siyah bi sandalet aldım evet hazırım ve daha 1 saat olduğunu görünce keşke çocuğu dövseydim diye iç çektim.

Neyse gidiyim saçımı yapıyım düzleştirip birazda maşayla kıvırdım. İşte mükemmel görünüyorum sarı biraz kısa ama dayım bişey demez elbise göğüs altıma kadar dantelli alti normaldi . Ama aşık oldum resmen ya derken kapı çaldı telefonumu alıp açtım kapıyı. Dayımdı " hadi "dedi . Aşağıya indiğimizde o da nee aman allahım !!
Yorumları bekliyorum bi kisi de olsa

sıradanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin