ask mi ne ki o ??

54 16 3
                                    

Çevirdi bu sefer girayla idile geldi . Giray sordu şimdi .
İdil birden cesaret dedi .

Giray hunharca gülerek peki o zaman : derine çıkma teklifi et ve öp çok romantik bi şekilde diye ekledi.

Derin bu durumdan hiç rahatsız olmamış gibi duruyodu.

İdil : peki o zaman deyip derine döndü.
Merhaba derin bey sizi ilk görďüğüm andan itibaren kalbim sizin için çarpmaya başladı deyip hızla öpüp bize dönerek oldu mu diye sordu.

Giray : evet güzel dedi ve derine dönerek hadi yine iyisin buldun güzelim kızı diyerek sırıtıyodu .
Derin baya dondu . Cimciklemelerim bile fayda vermedi normalde olsa yanımdan uzaklaşıp saydırmaya başlardı bende bu sefer dozumu arttırarak hızla dizine vurdum birden sıçradı garibim . " senle sonra konuşuruz tatlım deyip masum ama fena bi bakış attım .

Neyse devam edelim bi kez daha çevirdik : derinle giraya geldi evet cevap sırası derindeydi .

Giray : söyle bakalım derin bey sıla senin için nasıl biri ? Dedi . Ben baya şaşırmış bi şekilde . Ona bakarken gözlerini kitlemişti bana. Bende ona tabi.

Derin : sıla çok iyi bi kız çocukluğumuzu birlikte geçirdik yani 5 yaşından beri babası vefat edince onu yanlız bırakmamam için yemin ettim . Yani o benim herşeyim onu üzeni katliam ederim dedi sinirle cevap bekleyen giraya.

Yaşa be canim kankim benim .

Giray hemen toparlanarak tamam o zaman çevirelim deyip bakışlarını şişeye yöneltti.
Ee ne de olsa o cevapdan sonra kim olsa aynısını yapar yerin dibine girmek isterdi diye düşündüm .

Evet şimdi sıra benle derine gelmişti . Derinle göz göze gelip : iyide biz herşeyimizi biliriz yeniden çevirelim dediğimizde idil atlıyo ben soru sorabilirmiyim sana o zaman ? diye .

Tabiki dedim bende .

İdil : peki ya senin gözünden girayı anlat bize dedi sırıtarak ben baya sıkıyodum kendimi galiba kızarmıştım.
Çaktırmamaya çalışarak : giray giray işte dedim gülerek .

İdil bi bana bi giraya bakarak salak mı sandınız olum beni dedi .
Siz birbirinize aşıksınız işte gözlerinizden belli hem olmasaydınız, birinizin ismi geçince yanakların kızarmazdı dedi bana bakarak.

Off napıcam ben ya aşık filan diğilim ben ona ayrıca o bi hödük . İstesemde olamam nefret ederim be ben hödüklerden diye kendimi gaza getirip.
" hiçte bile idil hanım ben giraya aşık filan diğilim hem ben bu hödüğe aşık olmam prensip meselesi deyip güldüm. Biraz sert olmuştu ama napıyım ben hayatımda bu zamana kadar kimseye aşık olmamışım şimdi de bi hödüğe aşık olmuş dedirtmem o kadar.

Giray da dönüp fısıltıyla belli olmaz deyince duymamış gibi yapıp sinirimi hafifletmeye çalışırken şişeyi alıp mutfağa gittim .

Evet hazırdı intikam alma zamanı ahahah ..
Kapağı delip içini duyla doldurmuştum . İlk hedefim idil sonrada giray oluyo sevgili kankimi işe karıştırmıyorum benim yüzümden ıslanmasını istemem.
Ben hunharca gülerken arkamdan buz gibi bi suyun bana döküldüğünü farkkettim . Evet suyu idil döküyodu.

Valla kız kavgası çıkmazsa iyidir ha :))) ama iyi bi kız onu dövmem tabi ki. Sonra idilin elindeki suyu gizlice giray alıp bana veriyo ve bu seferde öyle ıslatıyorum o da ne idilde benim kankimi ıslatıyo .
Baya eğlenceyle geçti yarım saatimiz derken herkes sıkılmıştı . Ve kendimizi oyun parkında bulduk.

Giray beni sallıyo derin de idili sallıyodu .

Sonra hödükcüm beni birden hızlanınca tam arkamı dönüp giraya söylenirken . Bişeye çarptığımı anladım . Önüme döndüğümde ise yerde yatan bir berkle karşılaşmayı beklemiyodum.


sıradanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin