M.am desprin cu greu din stransoarea lui si i.am tras o palma puternica.Am alergat de.a lungul raului si am dat de un pot subred unde lipseau cateva scanduri. Am tras adanc aer in piept si am calcat usor fiecare scandura de pe pod , sarind peste gauri. Dar intr.un moment de neatentie am calcat intr.o groapa si am cazut de pe pod... Din fericire am reusit sa ma prind de o margine a podului. Priveam in jos cu valurile se lovesc de marginea podului, si pentru un moment vroiam sa.mi dau drumul in apa rece si sa mor. Vroiam sa scap de toate grijile si necazurile. Dar atunci l.am vazut pe Jace pe pod. Parul lui stralucea ca un soare in lumina puternica de dupa-amiaza. S.a aplecat si m.a luat de mana incercand sa ma traga pe podd
L: Nu. Lasa.ma sa cad. Vreau ca totul sa se termine acum.
J: Nu. N.o sa te las sa mori.
M.am trezit tipand si m.am uitat la ceasul de pe noptiera. Era ora 8:00 dimineata. Astazi, la ora 4:00 trebuie sa ma intalnesc cu Jace si sa ii arat orasul. Dar oare era o ideea buna dupa tot ce se intamplase? Trebuie sa o fac, si oricum Jace pare un baiat de treaba. Nu trebuie sa las un cosmar sa imi strice ziua.
M.am ridicat din patul moale si m.am indreptat spre baie ca sa fac un dus. M.am imbracat repede cu un tricou alb si niste blugi si am pornit spre serviciu.
Am iesit de la serviciu ca deobicei , la ora 3:00 cu un sentiment ciudat. Iar avusesem vedenii cu Jace. Il vedeam peste tot: pe strada , in vitrinele magazinelor , chiar si in oameni. M.am indreptat spre casa , mergand pe trotuarul acoperit de un strat de frunze ruginii. Acasa m.am schimbat intr.o rochii rosie si m.am incaltat in niste sandale. Decisesem cu Jace sa ne intalnim la cafeneau din colt de pe Seventh Avenue. Cafeneaua era aproape goala , inafara de doi tipi care jucau table. L.am zarit pe Jace pe unul din scaune si m.am indreptat spre el .
J: Buna!!
L: Buna, zic eu rosind.
J: Arati bine , zise el zambind.
L: Mersi.
J: Te rog , stai jos.
M.am asezat pe unul dintre scaunele imense, tapitate cu catifea rosie.
J: Sii, unde vrei sa mergem?
L: Paiii, ma gandeam sa mergem in parc , ce zici?
J: Cred ca e o idee buna. Mergem?
L: Sigur.
Ne.am ridicat amandoi de la masa si am pornit spre Centre Park. Deoarece era duminica seara , parcul era plin.Ne.am asezat amandoi pe o banca si am inceput sa vorbim: despre trecut si viitor si cariera si altele. Dintr.o data am zarit o masina de inghetata.
L: Vrei sa luam o inghetata ?
J: Nu. Nu vreau.
L: Ce adolescent normal ar putea refuza o inghetata?
J: Nu, doar ca sunt putin racit. I.ati tu daca vrei.
L: ok
Ne.am plimbat prin parc pana la ora 11:00 si am decis sa ne despartim.
J: Decii, cand va fi urmatoarea noastra intalnire?
L:Intalnire?
J: Da , zise el zambind .
Dintr.o data ma apucat de mana si m.a tras spre el. Fetele noastre erau doar la cativa centrimetri distanta, si m.a sarutat . A fost sarutul perfect . Un sarut lung si apasat care a facut sa vibreze totul in mine. M.am simtit ca in al noulea cer. Era ca si cum toate grijile si necazurile mele au disparut .
S.a desprins usor din sarut , si mi.a soptit ceva la ureche
J: noapte buna.
Si a disparut