Dintr.o data privirile ni s.au intalnit. Priveam in ochii lui verzi ca iarba de primavara stropita cu stele un albastru ca safirul si nu.mi venea sa cred ca exista un astfel de baiat.
J: M.am mutat de curand si aaa... ai vrea sa.mi arati imprejurimile? , zise el incet intrerupandu.mi revelatia.
L: Sigur, zic eu zambindu.i. Dar astazi trebuie sa merg la serviciu. Poate maine..
J: lucrezi?L: mda..pai..acum ca parintii mei au murit.. trebuie sa.mi strang singura banii pentru facultate.
J: aaa.. imi pare rau sa aud asta. De fapt.. si eu sunt in aceiasi situatie.
L: aaa, si tu lucreziJ: Nuu, pufni el si parintii mei au murit..
L: imi pare rau!!
J: si mie.
L: trebuie sa plec, ne vedem maine??
J: Sigur, trec pe la tn sa te iau.
Ma indepartez de el si ma indrept spre magazin, dar el ma prinde de mana.
Ma priveste timp de cateva secunde si spune:
J: aaa si Lexy??
L: da, zic eu, inca privindu.l
J: Vreau sa te cunosc mai bine. Cred ca esti o fata minunata.
L: mersi, zic eu zambindu.i
Ma mai priveste 3 secunde apoi imi da drumul de la mana si intra in casa.
Imi privesc mana, si cu mirare observ ca in locul unde ma atins el a aparut un semn ciudat. Arata ca o litera incadrata intr.un cerc. Ma uit inapoi spre Jace dar el nu mai e.
Dupa terminarea programului de serviciu m.am hotarat sa merg la mall.Am probat vreo 8 perechi de blugi pana sa.mi gasesc ceva care sa.mi placa.
Cand ma uitam in oglinda din cabina de proba am observat ceva ciudat..
In spatele meu se afla Jace. Dar era diferit. Avea ochii rosii ai venele de pe fata accentuate. Arata ingrozitor. Se afla la doar 5 cm de mn. A incercat sa ma muste dar atunci am inceput sa tip. Cand mam intors cu fata... nu mai era.