cosmarul

47 1 0
                                    

Alergam , practic, pe asfaltul acoperit total de frunze , lasand balta si cumparaturile orice alta preocupare. Dintr.o data se ivi un vant puternic de noiembrie ca imi facu parul desfacut sa mi se rasfire pe toata fata. Nu mai puteam sa vad si dintr.o data m.am impiedicat si am cazut. M.am ridicat injurand si am observat cu surprindere ca aveam o zgarietura lunga si adanca pe bratul stang care se intindea de la umar pana aproape de cot. Sangele a inceput sa imi curga siroind pe tot bratul si pe tricou. Am grabit pasul spre casa deoarece vantul se mai linistise.Cand am ajuns acasa am observat ca masina matusii nu era parcata pe peluza deci nu venise acasa de la serviciu. Am scormonit grabita prin poseta mea imensa si am gasit in sfarsit cheile. Dupa ce am intrat in casa am urcat direct spre camera mea, dar nu inainte de a pune niste spaghete in cuptorul cu microunde deoarece eram lihnita. Am facut un dus fierbinte si mi.am pansat rana de la mana, iar durerea sa diminuat.M.am asezat in pat si am inceput sa ma gandeac la ce se intamplase mai devreme.,, Oare era adevarat? El chiar era un monstru? Nu. Nu are cum sa fie adevarat, este doar imaginatia mea. M.am lasat mai jos in pat si mi.am tras patura peste cap. In sfarsit am reusit sa adorm si visam.

,, Eram pe un camp plin de flori. Cerul era albastru ca cristalul iar pe cer se zarea un soare orbitor.
Pe langa mine curgea un rau cu apa limpede in care erau pesti de aur. Dintr.o data am zarit pe cineva in umbra copacilor.Nu puteam vedea prea bine asa ca m.am apropiat. Si atunci l.am vazut. Era Jace, mai frumos ca niciodata. Chipul lui stralucea in lumina soarelui si ochii lui verzi pareau sa se asorteze cu iarba si copacii. Sa apropiat usor de mine si mi.a intins un buchet de trandafiri rosii.

Eu: de unde stiai ca imi plac trandafirii?

J: nu stiam.. cred ca doar am ghicit. Stii.. am crezut ca trandafirii sunt cele mai frumoase flori de pe lume.
Eu: da si?
J: pai am crezut ca cea mai frumoasa fata din lume ar trebui sa primeasca cele mai frumoase flori, zise el zambindu.mi
I.am intors zambetul si am luat trandafirii. Dar atunci ma.am intepat intr.un spin la deget si sangele a inceput sa.mi curga.
Cand m.am uitat dinou la Jace, m.am ingrozit. Arata ingrozitor.
Coltii ascutiti si lungi ii ieseau afara si ochii ii devenisera rosii.
Si m.a muscat de gat.

Imortal Or Not , Life Is To ShortUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum