Druhá

125 10 2
                                    

Dnes je piatok deň pred tou spomínanou garden party, alebo po slovensky záhradnou párty a tak som sa rozhodla zmeniť trošku strih. Mám tetu kaderníčku takže ma ostrihala na počkanie veľmi som rada. Ako som sa vrátila domov od tety alias kaderníčky som si všimla pred dverami balíček. Vošla som dnu, vyzula som si boty a otvorila som ho! Zhíkla som. Presne ako som chcela prišlo mi to oblečenie čo som si objednala. Mimochodom som tak rada lebo som si to oblečenie chcela veľmi obliecť na párty. Pýtate sa čo to je za oblečenie? Ak áno sú to krásne highwasted šortky ktoré sú miestami roztrhané, biele tielko a jeansova bundička. Asi si dám ku tomu biele conversy. Ako som tak dúmala nad oblečením zazvonil mi telefón. Volala mi Michelle.
- Ahoj Michelle! Čo už sa tešíš?
- Ahoooj! Veľmi a preto ti aj volám..
- Čo by si potrebovala rada pomôžem, ale mám otázku potrebujem aj plavky?
- Jasnee a potrebujem pomôcť vybrať jedlo, pitie, alkohol a výzdobu..Prídeš za 30 minút pred môj dom?
- Jasné letím, PA
-Pa
Hneď ako som zložila upalovala som do izby a zbalila som sa. Obliekla som si dačo pohodlné aby som si svoje párty nepošpinila. Pred odchodom som mamine položila odkaz na stôl v ktorom stálo: ,,Mami idem pred párty pomôcť Michelle, zajtra som doma ĽUBIM ŤA!❤️" Na papierik som otlačila narúžovanú pusu a odišla som. S Michelle sme všetko nakúpili a minuli sme skoro 300 euro. Keď sme mali úplne všetko vyrazili sme autom na záhradu kúsok za mestom. Prišli sme na záhradu a všade sme rozvešali ozdoby. Keď sa blížil termín príchodu hostí vybrali sme pitie a zapli gril. Keď sme si tak sedeli na hojdačke opýtala som sa Michelle: ,,Kto vlastne príde?"
Michelle chvíľku rozmýšľala a potom začala menovať
Peter, Samantha, Alex, Erik, Laura, Alice, Mathew, Bill, Bobby, Dominica.....Nachvíľku zastala v menovaní a dodala ,, ja už ani neviem, ale bude nás tu 25"
,,To nás..."prerušil ma zvuk auta prichádzajúceho k záhrade. ,,To je Alice!" skríkla som a rozbehla som sa za ňou. S Alice sme boli spolužiačky 7 rokov no potom sa odsťahovala. Pomaly prichádzali ľudia. Po asi 20 minútach nás tam bolo 24.. A tak som zakričala na celú záhradu ,,Kto tu nieje?" Všetci mi zborovo dali odpoveď ,,Mathew" Začali sme párty bez neho. Asi pol hodinu po začatí prifrčalo malé čierne BMW a vystúpil z neho asi najkrajší chalan akého som kedy videla. Mal hnedé vlasy, zelené oči a krásne plné pery. Oblečený bol poďla najnovšej módy, čo viac si môžeš priať. :3 Asi po pol hodine sa začalo piť. Tancovali sme, spievali sme a potom si už len pamätám ako som sa len v polokošielke a nohavičkách zobudila na posteli pri okne.. (bola som druhá hore) Keď som sa snažila dostať z chatky dolu zastavila ma moja kamarátka Diamond. Podala mi vodu, posadili sme sa. V tom sa ma spýtala ,,Mám ti to povedať?" Ja som len mlčky zakývala hlavou ako súhlas a Diamond žačala dlhé rozprávanie.
,,Neviem odkedy si nepamätáš tak začnem úplne od začiatku. Asi po pol hodine ste zača... " prerušila som ju ,, Pamätám si ešte ako sme tancovali začni odtiaľ" povedala som veľmi potichu ,, Dobre, potom keď ste mali už dosť vypité začali ste hrať flašu.. Vybozkávali ste sa tam všetci navzájom a potom sa Alice pogrcala do stredu kruhu tak ste sa postavili so slovami FUUUJ! Tancovali ste asi do 2.30 ráno a potom si ťa Mathew odtiahol do chatky. Ďalej už neviem prepáč." ako dohovorila vyšla z chatky Michelle a po nej prichádzali ďalší ľudia. Ako sme sa všetci trošku spamätali upratali sme a pomaly sme odcházali. Pred odchodom ma zastavil Mathew a vypýtal si moje číslo. Keď sme sa lúčili dlho ma držal v objatí, ja som sa však vytrhla a zadrela som ,, Prepáč ale zmeškám autobus domov" Ponúkol sa, že ma odvezie no neviem či už vytriezvel po chvíli však dodal..
,,Neboj zavolám triezveho vodiča" Nasadli sme a odišli sme preč..Pred mojim domom sme sa dohodli na tom, že sa stretneme a všetko mi povie čo si pamätá. Už som chcela vôjsť dnu no v tom ma chytil jeho jemnými rukami za pás otočil ma a dal mi pusu na líce.. Ja som sa len začervenala a zakývala som mu. Z auta na mňa zakričal: ,,Pa princeznička"

Píšte či sa Vám moj príbeh páči a ďaľšia časť bude venovaná prvému komentu :D

RosieWhere stories live. Discover now