Štvrtá

114 7 0
                                    

Mathew sa mi týždne neozýval no zrazu moj telefón vydal zvuk ,,CINK". Pribehla som k telefónu rýchlosťou blesku, lebo som myslela, že je to Michelle. Bol to Mathew, chcel sa so mnou stretnúť. Súhlasila som ako hlúpa. Stretli sme sa o dve hodiny pred mojim domom. ,,Ahoj princeznička" zakričal na mňa z diaľky. Ja som na neho len škaredo pozrela a podišla bližšie. Opýtal sa ma či sa niečo stalo no ja som stále mlčala. Po chvíli ticha som vybuchla. ,,Volala som ti aspoň 300krát, nechala som ti 50000 odkazov a 46 esemesiek denne. Čo sa ti sakra stalo?"vystrelilo to zo mňa ako šíp.
,,Tak prepáč že som bol aj s niekym iným ako s tebou? Nemožem mať iných kamarátov?! Si divná!" odvetil. Po týchto vetách sme sa začali mlčky prechádzať po uliciach Brownsvillu. Chodili sme dookola a len sme mlčali. Prešla pol hodina a ja som povedala ,,Sakra čo sa s tebou deje? Ani si mi nechcel povedať čo sa stalo na tej párty?! Moc som sa bavila" Neodpovedal, len sa na mňa pozeral ako mucha puk. Ako sme sa tak prechádzali zastavili sme sa a tu sa to začalo:
- Ak máš so mnou problém, nechaj ma! vyprskol
- Problém? To ty si si začal...
- Ja? Kto mi nedvíhal telefón? Kto sa vyhovoril zo stretnutia?
- Čo, mojou úlohou je dvíhať tvoje telefonáty každú jednu minútu?! Spamätaj sa nebudem tvojim otrokom.
- Čo si to namýšlaš? odpovedala som a ďalej som mlčala
- Zrazu mlčíš? Hej?! Super! Takže sa zbytočne snažím o tvoju priazeň...
V tom som sa pozastavila nad jeho vetou, porozmýšlala som sa spýtala som sa. ,,Vysvetlíš mi to?"
,,Ale nebudeš sa mi smiať, že?" opýtal sa zahambene ,,Neboj nezasmejem sa" odvetila som a počúvala som ho ďalej.
,,Hneď ako som ťa na tej párty zbadal vedel som, že ty si tá pravá. Tvoje krásne modré oči sa stretli s tými mojimi. V tomto momente som ťa chcel. Nieje to také ako vo všetkých knihách plných lásky. Keď sme začali hrať tú flašu bál som sa, že to dopadne zle. Keď si ma však pobozkala cítil som sa pokojný a neohrozený. Keď som ťa zavolal do izby dal som ti napiť z vody a uložil som ťa do postele. Hneď ako si zaspala prilahol som si ku tebe. Pobozkal som ťa na čelo a zaspal. Nejsom veľký romantik ale...". Prerušila som ho v strede vety, pritiahla som si ho za pás bližšie ku sebe a pobozkala som ho!

Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: May 15, 2016 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

RosieTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang