Tretia

104 7 0
                                    

Táto kapitola je venovaná @Laura-Alice
Keď som prišla domov bolo asi 10.00 ráno a hneď ako ma mama zbadala povedala
,,No konečne diskotéková diva!" povedala posmešne.. Ja som sa len pousmiala a hodila som batoh o zem. Keď som si prisadla k mamine začala si vypytovať:
,,Koľko Vás tam bolo?"
,,Veľa ste pili?"
,,Ublížil si dakto?"
,,Ako tam bolo?"
,,Odpovieš aspoň na jednu otázku?" opýtala sa smutne a zároveň nahnevane
Ja som jej iba odvrkla ,,Som unavená, idem spať" Postavila som sa zo sedačky prešla som okolo mojej tašky no potom som sa ku nej vrátila a vybrala som si telefón. Po schodoch som vyšla ako leňochod po pôrode. Lahla som si do postele a zaspala som. Tu sa začal ten divný sen: Ocitla som sa u Mathewua doma... Ležali sme spolu na posteli a keď sa otočil zmenil sa na vzduch. Začala som kričať na celý dom ,, Mathew, kde si?!" No v tom sa tam objavila moja mama s Alexom a povedali mi, že sa budú brať. Ja som po nich začala hádzať všetko čo som našla..no nič sa nerozbilo všetko sa menilo na prach.. Mama s plačom vybehla von a zrazilo ju auto. No v tom som sa zobudila spotená ako myš.
Bolo už 12.00 hodín pondelok takže mama bola v robote. V kuchyni ma čakali raňajky a malý papierik od mamy ktorý mi napísala: ,,Počas toho ako si spala volal Mathew, ževraj sa okolo 12:30 zastaví. Neskôr mi ho predstavíš. MÁM ŤA RADA❤️"
Hodila som do seba raňajky a utekala som sa pripraviť. Ako som si nasadzovala omietku na tvár zazvonil mi mobil. Ozval sa tam hlas: ,, Rosie prepáč nestíham to ešte ti zavolám ahoj" a zložil. Volala som mu asi 5000krát a stále nedvíhal. Začala som sa báť. Mama prišla domov až okolo 22.30. Zastavila som ju priamo vo dverách so založenými rukami a vyčítavým postojom. Keď si vyzula povedala som ,,Kde si bola?!" Ona mi zatajujúco povedala ,,Bola som s Katherin." (mimochodom Katherin je maminina najlepšia kamarátka) No ja som bola tak hlúpa, že som jej to zhltla aj s navijákom.

Táto časť je trošku kratšia ale hneď vydám ďaľšiu časť.

RosieWhere stories live. Discover now