Bir umut

34 5 0
                                    

Gitme be hiç. Ne bileyim ne yapsan affettim. Bitmesene çocuk. Mutlu olalım. Bişey kaybetmezsin benle olursan. Söz hep mutlu ederim seni. Bilmem çok güzel bi gelecek veririm sana. Herşey dokunulamamış bi kız değil ya. Namus önemlidir belki. Ama namussuzluğum olmadıki senden önce benim. Belki bi kaç hata. Belmi hiç inanmıycan bana. Aslında evlenirsek inanırsın. Ne biliyim yine inanamazsan boşarsın. Oğlum senle evlenmem dediğin halde vazgeçemiyorum. Belki diyorum içine atıyodur onuda. Tüm duyguları gibi. Senle hayallerim, düşlerimm.. O kadar çok ki. Bigün bunları başkasıyla nasıl yaşarım be. Bunu düşünmesi o kadar acı ki. Bigün gideceğini bilerek bi geleceğimiz olmayacağını ağzınla dediğin halde sonumuzun kötü olduğunj bilerek sana sarılmak ? Nasıl dayanayım be ben bu acıya. Bigün kocam olmayacağını bilerek nasıl öpeyim ben seni be. Ama işte gidemiyorum senden. Bunu hiç okumayacaksın mesela. Uzun şeyleri okumayı sevmezsin. Hissizsindir sen. Rahat umursamaz gözükürsün. Belki beni seviyosundur. Ama cok erken tanıştık belki hep bu yüzden inanmıyosun evleneceğimize. En rahat bi 4 yılımız var senle. İnanmıyosun belki evlene bileceğimizr. Yoksa seversin sen beni ben ciğerinj bilirin senin. Belki beni farklı sevmişsindir. Hep onu umut ederek yaşıyorum. Aslında tüm sevgililerine söylüyodun bana söylediklerini. Ama bana hep geri geldin. Gururunu ayaklar altıba alıp bana döndün. Kimseye yapmayacağın şeyi yaptın. Döndün. Ama bir şeyi başaramadın. Benim yaşadığım kötü bi durumda yanımda olmak yerine bana yalancı dedin sen. Oysa sana yalan söylememiştim. Kaderimin amına koyayım. Senle tanışınca hayatım öyle çok değiştiki. Senle tanışmasaymışım demiyorum. Keşke ben bu hayata hiç gelmeseymişim. geleceği etkileyen bir parçam eksok kalacağına, yalancı durumuna düşeceğime, orospu gözükeceğime, benle evlenme ihtimalini sileceğime keşke doğmasaydım. Tüm hayallerim hayatım geleceğim hiç bir şeyim yok benim artık. Senle tanıştığımda o gün öğrendim bana inanmadığında, eksik doğmuşum yavrum ben. Buda benim kaderim. Şükrediyorum aslında. Kolu bacağı falan olmayan insanlarda var . onlar için hayat daha zor. Bazen sadece onları düşünüyorum. Sonra diyorum benim ki ne ki? ... Ama sonra sana dair hayallerim canlanıyo teker teker gözümde. Ben eksik olmasam herşey o kadar güzel olacakmış ko. Belki beni hiç aldatmazdın. Belki bana sonsuz güvenin olurdu. Bana hep iyi davranırdın belki. Ha belki çocuklarımızın hayalini tek başıma değilde senle kuruyo olurdum sevgili.

Anasını sikeyim böyle şansın. Neden ben normal kızlar gibi olmadım. O kişi neden bendim. Ne zor şeymiş.
Sen bi gün takım elbiseni giyeceksin. Yanında beyaz duvağıyla beyaz gelinliğiyle bir kız olacak. Hayalinde ki gibi. Dokunulmamış. Koluna girecek ve nikah masasına doğru yürüyeceksiniz. Nikah memuru hastalıkta sağlıkta diyecek falan. Evet diyeceksin. O güzel gülüşünle kız bakıp gülümseyeceksin. Oda evet diyecek. O kırmızı nikah şeyi ikinize ait olacak. Ben hiç olmayacağım hayatında. Sen aslında hiç tanımadığın bi kızla evlenmiş olacaksın dokunulmamış diye. Ama o kız için sadece herşeyi yaşadığı ilk kişi olacaksın. Hiç bi zaman bizimki gibi çılgın anlarınız olmayacak. Hiç bi zaman benim gibi dokunamayacak sana. Ama ben hiç aklına gelmeyeceğim biliyorum. Gelirsem de bir yalancı olarak düşünürsün belki. Ama ben bozarım bu aile saadetini amına koyuyum. Bulurum sizi ve o saağf temiiğz can cağazına tüm anıları anlatırım. Ya ben ya hiç oğlum. Belayım. Ama benle evlenmeyi hiç istemeyeceksin belki. Ben bu hayatın anasını sikeyim. Vazda geçe miyorum oğlum be. Ya gerçekten sonra dediğin gibi şakaysa evlenmem senle diyişin Falan . ya seninde masum hayallerin varsa ben gibi. Hay aq atma hiç bişeyo içine paylaş benle lan.
Ben hep ağlıyorum bu halimize. Bir el at yardımcı ol ikimize lan. Yardım et bana sevdiğim. Yalvarırım yardım et.

Yüzüne bakınca unuttuklarımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin