Merhaba arkadaşlar. Bu yapacaklarını size belkide bazı duygularınızın açıklamasıdır. Belki aynı kaderi paylaşıyoruzdur. Bu kitabı yazmanın sebebi böyle yazılmış bi kitap gôrsem ben hemen okumak isterdim. Belki sevecek birileri vardır bu yüzden yazıyorum. Yoksa daha ilk kitabın bitmedi. Zaten ilk kitabın tamamen kendi hayatım. Neyse uzattım. Yazmaya başlıyorum :)
Selam canımın içi. Sen yokken çok kötü günle yaşadım ben. Ne bileyim böyle kimseye içimdekileri anlatamıyordum. Benim içimi döke bildiğim tek kişi sendin güzel insan. Konuşurken utanmadığım , yanında herşeyi yapa bildiğim tek insan sendin. Hâlâ öylesin. Ama bu hayat o kadar zorladı ki seni benden almak için. Verdiğimi sandım seni. Fakat verememişim. Her gün aklımda olduğunu , kalbimde olduğunu bildiğim halde hâlâ seni Sevdiğime inandıramamıştım kendimi. Çünkü çok canımı yakmıştın. Sen beni aldatmıştın adam. Sen aldattığında seni affetmiştim. Ama sen yine başkalarını seçmiştin. Ve benim senden vazgecmekten başka şansım yoktu. Vazgeçtim sanmıştım. Yapamamışım adam. Seni öyle sevmişim ki vazgeçememişim. Bir gülüşüyle herşeyi unuta biliyorum. Bu hallerim yüzünden hep ezikleniyorum aslında. Sırf kaybetmemek için her seyine tamam derim ben. Her hareketini yok sayarım. Ben hep acı çektim. Aslında mutlu olmayı hak eden tek kişi bendim bizim oyunumuzda. Hiç bi zaman beni tanıyamadığı için yanlış kişi oldum onun gözünde. Aslında iyi biri. Ama karakteri değişik ve bu beni çok yoruyo. Hayat nasıl devam edecek bilemiyorum. Ama o kadar zor ki bu hallerine dayanmak. Seviyo hissediyorum fakat inanmıyorum hareketleri yüzünden. Hislerime güveniyorum ama... Bilemiyorum. Ya hayat o kadar zor ki. Bu kadar zor olmasa insanlar bu kadar günah islmezdi bence. Günah olanları yap denilse daha az yapılırdı ve günahkar insan çok olmazdı bence. Yapma be hayat.
Benim yaşım kaç ki daha sen bana bunları yaşatıyorsun. Hayat zorlama beni. Sen üstüme geldikçe nefes alamıyorum. Sevdiklerimi alıp gitme hayat. Ben senden küçüğüm. Şuan yine bi Gülümsese canım dan can veririm. Bilemez ki ben de saklı yerini. Ulan hayat. Yasatmasaydın bana bu zorlukları. Mutluluğu hak ediyordum ben be. Ben onu sevmeden önce ne bir suç nede bir günah işlemiştim hayat. Her şey onu sevdikten sonra oldu. En büyük suçum da günahım da onu sevmek oldu benim. Al artık acılarını hayat. Bende mutlu olayım artık. Kurtar sevdiğim beni bu hayattan. Bırakmıyor acıları peşimi. Sen kahramanım ol adam. Kurtar yalvarırım beni bu dipsiz kuyudan. Zorlanıyorum artık bu hayatın basamaklarını çıkarken. Bir adım atıp hemen devriliyorum. Yoruldum adam. Yordun beni. Hayatın acılarını sen saldın üstüme. Şimdi gel topla beni. Paramparçayım adam. Bırakma beni hayata. Sen bırakırsan daha fazla yakacak canımı bu hayat. Senin açtığın yaralarımın izinden gidiyor hayat. Üstünden geçtikçe kanatıyor yaramı.
Zormuş adam zormuş senin açtığın yarayı kapatmak. Zor biri değilmişsin ama. Sadece ben zorlandım sende. Bunun tek sebebi seni çok üstte gördüm ben. Hayallerimin prensiydin adam sen. Bende ki yerini çok yanlış bilmişsin. Oysa çok Sevmiştim gülüşünü adam. Herşeyi yakıp yıkardı gülüşün. Neden anlayamadın beni. Neden sen beni sana ait olduğum için helalin değilde sokak kadını gibi gördün adam... Hesap ver artık hesap ver ben tükendim. Ben tükendim fakat sevgim tükenmedi be. Seni ilk gözlerine baktığım andaki gibi seviyorum hala. Yardım et adam. Sen hayallerimin prensisin. Ve sen olmazsan bana inanmazsan bu oyun süremez...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yüzüne bakınca unuttuklarım
Acakonu hala seviyorsanız, veya sevip sevmediğinizi anlayamıyorsanız yardımcı olacaktır.