ODA KİM???

29 2 0
                                    

Defne ile kumsala gitmiştik. Defne'yle güzel güzel konuşuyorduk. Ta ki bir oğlanın Defne'nin yanına gelip aşkım nasılsın demesine kadar. O sırada Defne konuştu:
- Ya Mert git başımdan artık benim bir sevgilim var. Oda Emre. Artık bırak peşimi.
- Ya bak oğlum Mert misin nesin yürü git sevgilimin yanından. Yoksa kötü olur.
- Oğlum ben Defne'nin eski sevgilisiyim dediği anda ben Defne'nin yüzüne baktım. Defne'de evet dercesine kafasını salladı. Ama bana bundan hiç bahsetmemişti.
- Defne senle daha sonra konuşu... dememe kalmadan Mert araya girdi:
- Hopp. Orda dur bakalım. Sen benim sevgilime kızamazsın. Hemde Defne'ye yanaşırsam bana ne yapıcan. Beni öldürüp hapislerdemi çürüyücen.
- Yaaa of! Yeter artık kavga etmeyi kesin artık. Hadi Emre biz kampa geri dönelim.
- Tamam dedim ve tam giderken Mert'e:
- Daha bu iş bitmedi sen yarın görürsün dedim. O da bana dil çıkardı. Çok sinirime dokundu. Kısa süre içinde kampa gelmiştik. Hemen Defne'yi kaldığımız çadıra götürüp konuşmaya başladım:
- Defne sen bunu bana nasıl yaparsın. Neden bana sevgilim yok diye yalan söyledin bana söyler misin?
- Şe-şey beni sevmezsin diye düşünmüştüm ve o yüzden sana söylemedim.
- Ya bak Defne ben seni her zaman severim. Anladın mı? Yani istersen deli veya psikopat ol ama ben seni yinede severim anladın mı? Bir daha benden birşey saklamayacaksın. Söz mü?
- Söz
- Tamam o zaman ben ikimize kahve alıp geliyorum dedim ve çıktım.

Defne'nin ağzından:
- Emre'yle konuşurken o kadar korkmuştum ki beni sevmeyecek diye. Ama yinede bunu atlattım çok şükür.
Defne ben geldim diye seslendi Emre. Elinde kahvelerle geldi. Kahvemizi içip sarılıp birlikte uyuduk.

BİR İSTANBUL AŞKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin