Capitolul 149

461 50 24
                                    

Atunci când aproape ai adormit,dar începe să sune telefonul. Din nou,aproape ai adormit,dar primeşti un mesaj . Aceeaşi zi,acelaşi lucru,numai că acum vine fina vecinului vecinei a vecinei câinelui băiatului bunicii,care este rudă cu noi,tocmai când aveai de gând să dormi. Asta se numeşte karma.

N/A : Mani,am un anunţ,mai ales că suntem la jumătatea sfârşitului cărţii,şi aş vrea să vă fac o "surpriză" (deja nu mai e surpriză) .
Deeci,mă gândeam să fac o carte,în care să vorbim despre orice vreţi voi . *acum dezvălui cam multe,dar mna...* Eu voi alege un subiect (ex. : de ce plouă afară) şi îl voi discuta . La sfârşit vă voi cere părerea.
Ce aveţi voi de făcut :
- după ce vă spuneţi părerea,la final veţi scrie subiectul pe care aţi vrea să îl dezbateţi în următorul capitol (ex. : Eu cred că atunci când plouă afară,este un semn că se va întâmpla ceva rău . Subiectul pe care aş vrea să îl discutăm data viitoare este "de ce s-au inventat bancurile cu olteni") . Comentariul cel mai amuzant/care are o explicaţie logică etc. va primi o 'recompensă',care constă în discutarea subiectului ales de el în următorul capitol . La fel,vă voi cere părerea şi tot aşa.

**Am căutat cărţi cu aceeaşi idee ca şi a mea şi nu am găsit nimic.

V-am zis acum pentru că vreau să ştiu cine va participa .
Aici depinde şi de voi,pentru că această carte este 'clădită' din părerile voastre,dar dacă nu vă place ideea,probabil voi face o altă carte (sau nu mai fac niciuna,depinde) .

VĂ BĂGAŢI,MANI ?

Îţi ordon să râzi ! ✔️Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum