Capitolul final

728 57 22
                                    

Heei. Păi,o să scriu aici momentele rămase,iar apoi vine momentul ăla siropos în care vă spun că e finalul acestei cărţi,dar şi multe alte surprize.

Capitolul 195 : Când toată clasa te ştie de frică.

Capitolul 196 : Acel moment când uiţi că trebuie să coborî,şi mergi pe jos o staţie.

Capitolul 197 : Când ai senzaţia că cineva te urmăreşte,dar defapt nu avea nicio treaba cu tine.

Capitolul 198 : Când merg cu nişte colegi acasă,dar ei fac la fel ca nişte animale şi te faci că nu îi cunoşti.

Capitolul 199 : Acel moment când la radio se dă din cinci în cinci minute o anumită melodie.

Capitolul 200 : Când în octombrie mergi la mare.


Acuum,imi e foarte lene sa scriu cu diacrtitice (nu ma bateti) .

Doamne,cartea asta a facut 10 lunide cand am inceput-o,asa ca LA MULTI ANI,MANI ! . VA IUBESC MUUULT DE TOT,SI VREAU SA STITI CA NU O SA VA POT RASPUNDE CHIAR ACUM LA COMENTARII SI SA VA MULTUMESC PENTRU VOTURI,FOLLOW,ETC. , DAR VA PROMIT CA IMI VOI FACE TIMP SA FAC SI ASTA.

  VA MULTUMESC ENORM PENTRU TOATA SUTINEREA,DESI NU AM CREZUT CA O SA AJUNG AICI. MULTUMESC TUTUROR CARE AU CREZUT IN CARTE SI M-AU INCURAJAT. MULTUMESC,MANI,PENTRU TOT CE ATI FACUT : DE LA VOTURI PANA LA "ai o carte nu-stiu-cum". VA MULTUMESC TUTUROR CA ATI FACUT CA ACEASTA CARTE SA FIE PRINTRE PRIMELE LOCURI LA CATEGORIA #ALTELE. 

PENTRU CA NUMAI VOI PUTEATI FACE ASTA,PENTRU CA VOUA VA E DEDICATA CARTEA,PENTRU CA VOI TRAITI/ATI TRAIT MOMENTELE ASTEA,IAR EU DOAR LE SCRIU. NICI NU STITI CAT DE IMPORTANTA E CARTEA ASTA PENTRU MINE,DAR A ATINS NUMARUL MAXIM DE CAPITOLE (200),SI NU POT SA O CONTINUI AICI. TOCMAI DE ASTA,V-AM SPUS CA VOI FACE UN AL DOILEA VOLUUUM ! SE VA NUMI "Iti ordon sa razi - 2" (cu diacritice si d-astea,v-ati prins voi),IAR DACA NUMELE NU E ACELASI,IMI PARE RAU,DAR INSPIRATIA NU SPUNE CAND MA LOVESTE.

ASA,ACUM AS VREA SA VA SPUN CA IMI VOI LUA 2 SAPTAMANI VACANTA,PENTRU A MA PREGATI CUM SE CUVINE PENTRU AL DOILEA VOLUM,DAR SI SA MA UIT LA NOTIFICARI (PENTRU CA AM PESTE 300),DECI DACA VA RASPUND TARZIU,NU O FAC CU RAUTATE.

Nu v-ati suparat,nu ? Chiar imi pare rau,dar va asigur ca vor trece extrem de repede aceste saptamani.

MANI,MULTUMESC INCA O DATA PENTRU TOT,SI IMI PARE RAU DACA AM GRESELI GRAMATICALE,DAR SCRIU REPEDE.

apropo,Halloween fericit (pentru ca voi fi in vacanta cand va fi Halloween-ul) ! 

NE VEDEM PESTE DOUA SAPTAMANI,MANI ! O SA IMI FIE DOR DE VOI,DAR MA VOI INTOARCE CU FORTE NOI SI CU MUUUULTE SURPRIZE ! 

                                                                                      <3 <3 <3 <3 <3


Îţi ordon să râzi ! ✔️Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum