Kokusunu bilmediğin birini özlemek, onu herşeyden kıskanmak, onsuz ona sarılmak.. Aynı müzikleri dinlemek, aynı güne uyanmak, onun için yaşayıp onsuzluğa katlanamamak.. Tanımadığı bir insana nasıl bu kadar bağlanabilir ki insan ? Her gün sadece sesini duyduğu insana delicesine aşık olabilir ? Tüm saçmalıklarına katlanıp üzüntüsünü paylaşabilir ? Kızıyor diyorsun, üzüyor diyorsun canımı acıtıyor ve farkında bile değil diyorsun ama git diyemiyorsun. Kabuk bağlamış yarayı kanatan birine 'acıtıyosun' diyemiyorsun. Gitme ihtimali.. Başka birini sevme olasılığı ile her gün korkuya kapılıyorsun. Seviyor seni biliyorsun ama yinede duymak istiyorsun. Kavga ediyorsun, tartışıyorsun hemde her gün ama konuyu konuşmayalıma getiremiyorsun. Ona hiç dokunmayan biri olarak her gün ona dokunanlara kin duyuyorsun. Kardeşi, kuzeni, hatta annesinden kıskanıyorsun. Ona bakan, dokunan, sarılan, kokusunu duyan insanları öldürmek istiyosun. Yâpabildiğin ? Sadece izlemek, yaptıklarını dinlemek. Komik geliyor ayrılmak fikri. Olmayacak öyle birşey biliyorsun. Ama elinde olmadan kaybetmekten korkuyorsun. Hiç tanımadığın adamın kısa zamanda herşeyin olmasına engel olamıyorsun. Seviyorsun. Tahmin edilemeyecek kadar çok seviyorsun. Kelimelere, cümlelere, paragraflara sığdıramıyorsun. Ondan önce ben ölsem ? Bensizliğe dayanamaz biliyorum diyorsun. Birkaç çocuk, mutlu aile tablosu, herkesten uzak bir ev... yanında onun olduğu fikriyle seviniyorsun. Beraber hayaller kuruyorsun ve hiç gitmeyecek adama hiç bitmeyecek masalınızı anlatıyorsun. Ondan duyduğun 'sevgilim' lafını dünyanın en güzel melodisi kabul ediyorsun. Beraber geçireceğiniz günler, çocuklarınızla oynayacağınız zamanlar gözünün önünde canlandıkca ne kadar şanslı olduğun düşüncesiyle yerinde duramıyorsun. Mutlusun, huzurlusun dahada güzeli onun yanında yaşlanıyorsun. Herkesin el ele dolaştığı şehrin sokaklarını onun parmakları arasında izlemeyi hayal edip duruyorsun. Gerçekleşecek hayaller kurduğunun farkındasın. Hiç bitmesin istiyorsun. Yanında uyanmak, kokusunun üstüne sindiği hissine kapılmak ve sahiplenmiş bir erkeğin kolları arasında yaşamak. En büyük dileğin ömrünü kocasına adamış kadının gururunu tatmak haline geliyor.Bana o gururu yaşatacağını biliyorum.
SENİ SEVİYORUM..Hep size özel olan bölümlerim bu sefer farklı birine ithafen olsun. Geleceğim.. ❤
Seni seviyorum 'Baykuşum' ❤❤❤
❤ 155 gün ❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bİ PARÇA SEN
PoetryAşkın tutkusuna kapılmış hayatım pes ediyor tüm olanlara . Zamansız gidişlerin acısını çıkartıyor benden . Giden o iken ben neden etkileniyorum demesine firsat vermiyor çığlıklarım . yere yığıldığım zamanın kısa bi kesiti kaliyor aklimda . - Yanlızl...