Multimedya : Taner Çolak & Özge Esen -Güneşimi Kaybettim (Mithat Körler )
*Bu bölümü yazarken dinlemiştim ve sizinde en az benim kadar bu şarkıyı beğeneceğinizi umuyorum .
Sebepsiz firtınalar var içimde . Sonucunun ne olacağını benim bile bilemediğim engelleyemediğim duygular . Kalbime saplanan hançerin acı çığlıkları yankılanıyor kulağımda . Sessiz ölümü bekliyor umutlarım .
Küçük bir kız çocuğu kadar masum bakışlarım . İhanete uğamış acı dolu bir kadına benziyor . Dokunduğum eller kayıyor avuçlarımdan .
Hayallerim tuz la buz misali parçalanıyor . Düşen gözyaşlarımın kırılma anına denk geliyor içimdeki küçük masum kızın hıçkırıkları . Dolan gözlerim inat ediyor beni yok say diye . Tebessümlerim bile intâhara sebep olacakmış gibi çekingen iken kahkahalarım ortalığı yıkıyor . Bir elvedaya muhtaç kalmış ben bunu bana çok görenleri özlüyor . Dil susar gözler konuşur kuralının son örneğini oluşturuyor bakışlarım . Etkisini yüzyıllar boyunca gösterecek olmasının heyecanına yeniliyor masumluğum . Esir misali tutsak ediyor beynimin en ücra köşesine aşkı . Hiç tatmadığı bir duyguyu öğreniyor yüreğim . Çaresiz çırpınan kalbim nereye gideceğini bilmeyen ayaklarıma yön veriyor sanki . Bastığım kuru yapraklar içime biraz daha hüzün katarak azaltıyor umutlarımı . Hiç pes etmeyen ben bundan sonra yapacağı şeylere şimdiden beyaz bayrak çekmiş durumda . Önüme sıraladığım anılar çarpraz sorguya tutuyor beni sanki . Boynumdan düşmekte olan atkının bile tutunma cabası ilgilendirmiyor beni . Düşündüklerim içinde boğuşan umutlarım gün be gün artacak olan acımın habercisi misali bağırıyor bana . Herşey bitiyor keşkeler kalıyor sadece . Uçurduğum uçurtmanın cesaretine özeniyor minik kalbim. Taşıyamayacağı duyguları taşımaya çalışıyor . Hassas yönümden taviz vermiyor beynim . Kelimeler benden habersiz çıkıyor ağzımdan .
Bi müddette olsa olsun diyor olacaklara göğüs geren gözlerim . Daha önce hiç takınmadığı tavırlar sergiliyor terbiyesiz yanım .
yediğim onca laflar sayesinde senelerce tok kalır sanıyor bünyem. Çözemediği sorunun cevap anahtarına bakıyor . Cevabı bilmesine rağmen kalkmıyor eli havaya
. Karalayamıyor küçük bir kağıdı. Söyleyemiyor ama diye başlayan cümlesini . Suskun pekilere odaklanıyor . Aşkın tutkusuna kapılmış hayatım pes ediyor tüm olanlara . Zamansız gidişlerin acısını çıkartıyor benden . Giden o iken ben neden etkileniyorum demesine firsat vermiyor çığlıklarım .
Yere yığıldığım zamanın kısa bi kesiti kalıyor aklımda ....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bİ PARÇA SEN
PoetryAşkın tutkusuna kapılmış hayatım pes ediyor tüm olanlara . Zamansız gidişlerin acısını çıkartıyor benden . Giden o iken ben neden etkileniyorum demesine firsat vermiyor çığlıklarım . yere yığıldığım zamanın kısa bi kesiti kaliyor aklimda . - Yanlızl...