Πρώτη συνομιλία

446 33 4
                                    

'Οπα μισό. Ο Βαγγέλης Κακουριώτης μου έστειλε μήνυμα?!

Σίγουρα θα είναι κάποιο ευχαριστήριο μήνυμα για το αίτημα φιλίας που του έστειλα. Ω μωρέ τι cute, έτσι δεν απογοητεύεται καμία φαν του γιατί όλες λαμβάνουν κάποιο μήνυμα από εκείνον, έξυπνο.

Πριν ανοίξω τη συνομιλία μας και δω το μήνυμα που μου έστειλε στέλνω  στη Βάσω.

΄΄Ρε εντάξει μάλλον τον είχα παρεξηγήσει τον δικό σου.. Καλούλης είναι..΄΄

Χωρίς να το σκεφτώ πολύ ανοίγω τη συνομιλία του Βαγγέλη και εκεί που είμαι έτοιμη να απαντήσω τα κλασσικά ''Ναι δεν κάνει τίποτα, χαρά μου να σου στείλω αίτημα''..παραξενεύομαι..

Το μήνυμα που αντικρίζω δεν είναι ευχαριστήριο ή κάτι το οποίο περιμένεις να λάβεις από έναν πολυάσχολο τραγουδιστή .. Είναι σαν να μου ανοίγει κουβέντα.. Οκευ...

-Γειά σου πριγκίπισσα♡

-Χευυ:) πληκτρολογώ γρήγορα και πάω να δω την απάντηση της Βάσως

΄΄Ναι μωρέ ο αγαπούλας μου είναι πολύ cutακι <3 Πώς σου ήρθε όμως και το λες τώρα αυτό?΄΄

΄΄ Σε εσένα δλδ δεν έστειλε μήνυμα?΄΄

΄΄Οπα! Σου έστειλε μήνυμα ο Κακουριώτης?

Σκατά!

΄΄Πλάκα σου κάνω ρε Βάσω σιγά μην μου έστελνε μήνυμα ο αγαπούλας σου! Καληνύχτα!΄΄

Περίεργο. Εκείνη γιατί δεν δέχτηκε μήνυμα? Γιατί εγώ? Ούτε καν Noiser δεν είμαι.

΄΄..Καληνύχτα΄΄


Ναι οκευ.


- Είσαι στην ομάδα dirty dreams with VMK; ;) 

Και ναι αυτό είναι το μήνυμα του.. Μάλιστα.. ωραίες ομάδες άχουν στο facebook.

- 'Οχι;) 

΄Αντε ας βάλω και φατσούλα να μην καταλάβει πως αρχίζω να φρικάρω.

- Οκ ευχαριστώ...Πρόσεχε σε ποίους μιλάς, δεν τους ξέρεις όλους;)

Ιδέα μου είναι ή αυτό ήταν σπόντα που του απάντησα ενώ δεν τον ξέρω προσωπικά?

- Εσένα σε ήξερα;)

Πάρτα Κακουριώτη! Μπουμπ! Δεν πάω καλά, ας με μαζέψει κάποιος, προσβάλλω το ανθρώπινο είδος.

Περιμένω να δω τι θα απαντήσει αλλά το μόνο που παίρνω σαν απάντηση είναι:

*Διαβάστηκε*

Τυχαιο μήνυμαWhere stories live. Discover now