Instagram

321 36 2
                                    

Αλεξανδρα

"Βασω τι λεγατε με το Βαγγελη στην αρχη;" ρωταω δηθεν αδιαφορα. Θα σκασω αν δεν μαθω!

"Ποτε καλε;" ρωταει χωρις να παρει το βλεμμα τις απο τις φωτογραφίες που τραβηξε σημερα.

"Στην αρχη.. που μιλαγατε ψυθηριστα..."

"Αα για τοτε λες"

Αργοστροφη!

"Ναι για τοτε. Τι λεγατε;"

"Καλα ε; Δεν θα το πιστεψεις! Νομιζε πως εσυ και ο Γιαννης τα εχετε." Λεει και σκαει στα γελια

"Και απο που το συμπέρανε αυτο;" ρωταω καθως σηκώνω σκεπτικη τα φρύδια μου

"Να μωρε ειδε το χερι του ξαδελφου σου πανω στον ωμο σου και με ρωτησε αν τα εχετε, του ειπα οχι και μετα μου ειπε να σας πω να ερθετε και εσεις για σεφι. Γιατι ρωτας;" και αυτη ειναι η μονη στιγμ που σηκωνει το βλεμμα της απο την οθονη. Αλλα οχι. Όχι, οχι, οχι! Δεν προκειται να της πω πως μου αρεσει ο Κακουριωτης γιατι μετα θα αρχισει να κοκορευεται πως μου τα ελεγε πως μια μερα θα γινω και γω φαν του και δεν θελω.

"Απλα ρωταω." Απαντω λακωνικα και συνεχιζω να διαβαζω το βιβλιο μου.

Βαγγέλης

"Και τι θα πετυχεις με αυτο;" με ρωταει ο Αρης

"Αχ Αρουλη σκασε λιγο και θα δεις"

Παταω δημοσιευση και ετοιμο!

Αλεξάνδρα

Η Βασω εχει φυγει εδω και ωρα και γω μολις εκανα ενα χαλαρωτικό μπανακι. Οτι χρειαζομουν.

Χωρις πολλα πολλα μπαινω να τσεκαρω τις ειδοποιήσεις στο Facebook και το Instagram. Και ναι κυριες κα κυριοι εχω και Instagram.

Στο Facebook δεν ειδα κατι ιδιαίτερο εκτος του οτι ο Κακουριωτης μου εστειλε αιτημα φιλιας. Χωρις να το σκεφτω τον αποδεχομαι και παταω αποσύνδεση γιατι δεν θελω να εχω κανενα απροοπτο μήνυμα βραδιατικα...στο Instagram ομως.. Καποιος ειχε ανεβασει μια φωτογραφία και ειχε αναφερει το ονομα μου...και ποιος λετε να ειναι;!  Ο Βαγγελης Κακουριωτης;;;

Εχει ανεβασει την φωτογραφία μας που του ειπα οτι μου αρεσει και απο πανω εχει γραψει.

" Η πιο σνομπ απο ολες εισαι.. Μεχρι να σε πείσουμε για μια φωτογραφία.. <3 Love you all"

Παιδια καποιος μου κανει πλακα. Καποιος κρυβεται τωρα και γελαει με τη φατσα μου. Δεν ειναι δυνατον ολοκληρος τραγουδιστης με αμέτρητες φαν να καθεται να ανεβαζει φωτογραφίες με μια απλη κοπελα σαν και εμενα.

Τσιμπαω τον εαυτο μου και.. και.. δεν είναι ονειρο..ειναι η πραγματικοτητα..μια γλυκια, περιεργη πραγματικότητα"

Γεια σας κοριτσαρες. Μολις γυρισα απο το χωριο μου και θα εχω συνέχεια ίντερνετ και αυτο σημαίνει συνεχεια κεφαλαια.
Μολις μπηκα σπιτι και ειμαι πτωμα για αυτο και το κεφαλαιο ειναι μικρο. Το επομενο και ολα οσα ακολουθησουνε θα ειναι γιγαντια♡

Τωρα στα δικα μας. Τι εγινε κυριε Κακουριώτη ενδιαφερομαστε για την Αλεξανδρα και ανεβαζουμε φωτογραφιες με εκεινη;!
Και εσυ Αλεξανδρα; Μηπως η καρδια σου χτυπαει τικα τικ τακα;
Ψηφίστε και σχολιστε♡♡

Kisses♡

Τυχαιο μήνυμαWhere stories live. Discover now