POV Dave
Het is tien over half elf als we aan komen bij Liz haar huis,
Ik zet mijn fiets in de schuur en loop achter haar aan.
Ik pak haar hand beet als ze even stopt ze draait de sleutel in het slot en doet de deur open.
"Mijn ouders zijn een weekend weg je je kan hier blijven als je wil?" Zegt Liz.
"Dat is toevallig die van mij ook! Ik blijf wel bij jou, maar dan ga ik even thuis kleren halen. Ben zo terug." Na dat ik dat heb gezegd geeft ze me een kus en ik loop de deur uit.POV Liz
Nadat hij dat had gezegd gaf ik hem een lange kus toen liep hij de deur uit.
Ik belde mijn moeder op.
"Hey mam"
"Hallo schat"
"Alles goed daar?"
"Ja hoor en daar?"
"Nou... ja en nee"
"Hoezo?"
"De school is in de fik gezet Mike heeft Demi ten huwelijk gevraagd maar zijn nee, ik heb verkering met Dave! Mag hij hier? Blijven??"
"Woow wacht Mike Demi huwelijk? Jij Dave in mijn huis? School weg?"
"Ja"
"Okey, je mag met Dave in huis blijven tot ik terug ben maar je doet wel normaal!"
"Yess!"
"Maar ik moet nu gaan ophangen schat ik loop naar het strand toe"
"Okey love you doei kusje aan papa!"
"Dag schat"
En ik hing op.
De deurbel ging, het was Dave ik doe open en loop naar de bank.
"Heb je kleding genoeg kleding voor zes weken?"
"Ik hoop het." En hij knipoogt naar me.De deurbel gaat, ik pak Dave zijn hand we lopen samen naar de deur hij doet de deur open en ik zie een man staan Dave gooit hem meteen dicht en pakt de sleutels van tafel hij draait alles op slot en doet alle ramen dicht.
Ik zeg niks maar ga op de bank zitten ik pak een paar films en leg ze op de bank Dave loopt naar de bank en gaat naast me zitten hij kijkt naar de films en legt er een paar weg hij doet dan z'n ogen dicht en kiest er een aan.
"Shit." Zeg ik
"Wat?"
"We gaan Chucky kijken."
"Jeeeeeeee!!" Schreeuwt Dave.Ik doe de DVD erin en zet hem op pauze, daarna loop ik naar de keuken en doe ik de popcorn in de magnetron ik pak wat chips en doe dat in een bakje daarna pak ik twee glazen en schenk daar wat fanta in en zet ze op tafel, dan loop ik weer terug als de magnetron een geluidje maakt, ik doe ovenhandschoenen aan en doe het deurtje open ik pak ook het schaaltje met chips en loop weer terug naar de tafel.
"Waarom had je ovenhandschoenen aan?" Zegt Dave als ik ga zitten.
"Anders verbrand ik me klauwen!"
Dave schiet in de lach en na tien seconden lach ik met hem mee.
"Wat is er zo grappig?"
"Kan ik ook aan jou vragen toch?"
"Op de manier hoe je dat zei! Daarom."
"En jij hebt zo aanstekelijke lach!"Ik zet hem op play en na nog geen half uur zet ik hem weer uit.
"Hey wat doe je?" Zegt Dave
"Anders slaap ik vanavond niet meer."
Dave grinnikt.
Ik pak Grown Ups uit de film kast en verwissel hem met Chucky, ik zet hem aan en ga weer zitten. Dave slaat zijn arm om me heen en ik ga liggen op zijn borst. Na een tijdje val ik in slaap.
POV Dave
Ik sla mijn arm om haar heen en ze gaat liggen na een tijdje valt ze in slaap ik breng haar naar boven en leg haar in haar ouders bed dan loop ik weer naar beneden en zet alles in de keuken daarna zet ik Grown Ups uit en loop ik ook naar boven ik trek een jongingsbroek aan en trek me shirt uit, dan ga ik naast haar liggen en speel nog een spelletje dan ga ik ook slapen.****
POV Liz.
Ik word wakker in mijn ouders bed met Dave aan mijn zijde.
"Goedemorgen babe."
"Ook goedemorgen." Zeg ik terug.
"Gaan we al ontbijten?"
"Ligt aan de tijd." Ik kijk op de wekker.
"Ja?"
"Nee gek! Het is geen ochtend het is half 6
We lopen hand in hand naar beneden en Dave gaat op de bank zitten ik loop naar de keuken en zet het fornuis aan.
"Gebakken of gekookt?" Vraag ik.
"Wat?"
Je ei! Oen!"
"Ooh gebakken."
"Spiegel of geklutst?"
"Spiegel."Nadat we hebben gegeten gaan we ons aankleden ik heb een skeaterskirt aan met een wit blousje en Dave een spijker broek met een geruit blousje. En als schoenen een paar zwarte sleehakken en Dave heeft zwarte Nikes aan. Want we hebben geslapen in onze andere kleding en ik vindt dat vies dus ik dwong Dave om zich om te kleden. We willen net naar beneden lopen als de deurbel gaat pakt Dave de sleutel van tafel, en haalt de deur van het slot.
Ik doe open en er staan tien mensen voor de deur het is de rest van de vrienden groep.
"Mogen we binnen komen?" Vraagt Demi.
"Eeh, sure." Zegt Dave en hij laat ze allen tien binnen.
"We willen jullie wat vragen." Zeggen ze allemaal in koor.
"Ga je gang." Zeg ik.
"Gaan jullie morgen mee op vakantie?" Vraagt Mike.
"Gaan jullie mee, broertjes?"
"Ja." Zegt Levi.
"Weten mam en pap dat?"
"Ja." Zegt Mike.
"Okey, ik ga mee! En jij?"
"Ik kan hier moeilijk alleen achter blijven babe, dus ja ik ga mee!" Zegt Dave.
"Waar wachten jullie dan nog op? Kom op inpakken!!" Zegt Kimberly.
"Hoelaat vertrekken we? Hoelaat stappen we het vliegtuig in? Welk vliegveld? Hoelang zitten we in het vliegtuig? Hoelang zijn we daar? Waar gaan we eigenlijk heen?" Ratel ik achter elkaar door.
"Zo rustig!" Zegt Levi.
"Half 5 gaan we naar het vliegveld! Vier uurtjes! Half 7 stappen we in! Hoelang we nog vakantie, hebben 56 dagen dus! Lioret De Mar!" Zegt Demi.
Ik loop naar boven en doe mijn kast open. Okey 56 (XD 112 is het dubbelen) kleding stukken is wat ik nodig heb, onee wacht maximum gewicht. voor s'ochtends als ik naar het strand ga heb ik alleen een bikini , een doek en slippers nodig, en s'middags een broek een shirtje of croptop daarna s'avonds en jurk met hakken ofzo. Twee paar schoenen vijf jurkjes twee croptops twee shirtjes en één bikini stop ik in mijn koffer, dan kijk ik nog bij mijn sieraden afdeling voor wat accessoires twee paar oorbellen vier elastiekjes vier nep goud oorbellen anders word dat gejat en nep zilveren armbanden dat doe ik in het zijvakje. Ik pak een hand tas en doe daar oordopjes in een badlaken huissleutel borstel nog een elastiekje dagcreme make-up en mijn oplader, ik loop naar de badkamer en pak mijn tandenborstel die stop ik ook in de tas. Ik doe de tas om m'n arm en til de koffer naar beneden ik trek de weegschaal onder de bank vandaan en ga er op staan, 37.7 nu ga ik samen met de mijn koffer er op staan 54.0 dus mijn koffer weegt eehm even denken 16.3 okey niet te veel! Ik doe mijn telefoon nog niet in mijn handtas want ik heb nog nodig.
*ping ping*
Pap
Lieve schatten van me, ja jullie allen twaalf! Heeeeeel veeeeeel pleeeeeezieeeeeer in Lioret.
Zijn jullie een beetje voorzichtig! Hebben jullie je nep id's voor in de club😜😏. Wees een beetje voorzichtig met de drank en met de meiden jongens😂 onee wacht jullie zijn al bezet! En vergeet jullie paspoorten en tickets niet!
Xox daddy love jullie girls ga jullie missen xx sisters before misters #girlpower!U
Heb je wat gezopen ofzo? Jullie ook nog veel plezier ik hou van jullie x
P.s ligt me 'nep' ID in het kastje?
P.p.s doeiMam
Wees voorzichtig en kijk is in welke klas jullie zitten en geef dat is door thanks liefie💋"Wie van jullie heeft de tickets?" Vraag ik.
"Ikkee!" Schreeuwt Kimberly.
"Welke klas hebben we?"
"Eerste. Oftewel , highclass."
"Wie heeft dat geboekt?"
"Even kijken. Jou ouders!"U naar Mam;
Thnx mam!! You're the best xx😘"Het is 7 uur gaan we wat bestellen?" Vraagt Dave als we met z'n allen in de woonkamer zitten.
"Ik heb nog vier pizza's in de vriezer." Antwoord ik.
"Is goed ik verwarm de oven."zegt Demi.
"Blijven jullie allemaal hier?" Vraag ik.
"Ja als het kan." Zegt Lily
"Ja hoor, vier mensen in mijn kamer twee op het bed en twee op een matras op de grond. Dave en ik slapen in mijn ouders kamer. Vier mensen in Levi's kamer ik denk dat Levi en Kimberly op het bed gaan. En dan Mike en Demi in Mike zijn kamer denk ik?"
"Ja is goed" zegt James.
Als de pizza's op zijn is het half 8."Ik denk dat we maar beter naar bed kunnen gaan we moeten er vroeg uit."
"Ik ga eerst even allen koffers halen." Zegt Demi.
"Wie helpt?" Vervolgt ze. Ik bied me aan.
Ze laat de auto indeling zien, ik zit naast Dave in de taxi.
Als we dat allemaal hebben gedaan doe ik de ramen dicht en het huis op slot dan lopen we met z'n allen naar boven en gaan slapen
--------
Okey dit was freaking lang!
Blijf voten en ik zie jullie bij een nieuw hoofdstuk!
Ciao! Doeii! Bye!
JE LEEST
I Need You!
Teen FictionHoofdpersonen; Liz V Vliet 15 jaar Kimberly Liefmans 15 jaar Demi Liefmans 15 jaar Mike V Vliet 16 jaar Levi V Vliet 16 jaar Dave Liefmans 16 jaar Dit boek is driedelig Reacties zijn welkom Tienerfictie Alle rechten voor behouden