POV Liz
De wekker gaat, het is drie uur. Ik maak iedereen wakker en geef Dave een kus. Als iedereen beneden is maak ik broodjes en deel ze uit nadat we ons brood ophebben loop ik naar boven en pak wat kleding voor de meiden, dan loop ik naar Levi's kamer en pak wat kleding voor de jongens dan loop ik met de kleding naar beneden en deel het uit.
"Ik ga echt niet mijn ondergoed aan doen waar de jongens bij zijn!" Zegt Nessa.
"Daarom!" Zeg Demi.
"Oke, meiden in mijn kamer, jongens in de kamer van Mike, als het dan zo moet!" Zeg ik.
Alle meiden volgen mij nadat we ons hebben aan gekleed lopen we naar de badkamer, en gaan we ons opmaken als we daar klaar mee zijn gaan we onze tandenpoetsen, na het tandenpoetsen lopen we naar beneden en wachten we op de jongens, nog een uur half uur te gaan als de jongens naar beneden komen we gaan allemaal nog even bijkletsen of even op onze telefoon,"Wie heeft trouwens de taxi geregeld?" Vraagt Demi
"Mijn moeder." Antwoord ik
"Oke."We horen een toeter. En ik kijk uit het raam.
"O my fucking god! WoW, hij is zo groot!" Zeg ik.
"Wat?" Vraagt Dave.
"Kom nou maar mee!" Roep ik
Iedereen pakt zijn of haar koffer en handbagage.
Er staat een hele grote witte limousine op de oprijlaan. En de chauffeur houdt het portier open voor ons en wijst ons naar binnen, we gaan zitten en het portier wordt dicht gegooid.
We beginnen te rijden en meteen gaan er disco lampen aan en een radio.
Als er een liedje op komt die ik ken zet ik de radio en zing ik mee.
"Als je bitch wil chillen is het geen probleem, dan kom ik er heen maar ik kom niet alleen want ik heb ..... drank en drugs!"
Na een tijdje zingt iedereen de liedjes mee.
Na een half uur zijn we op Schiphol en doet de chauffeur het portier weer open en laat ons er uit, we pakken onze koffers en lopen naar binnen als we binnen zijn loop ik naar de balie waar we in de rij gaan staan als we aan de beurt zijn word er uitgelegd de hoe en de wat daarna moeten we ons paspoort laten zien en als we dat gedaan hebben mogen we eindelijk onze koffers op de band leggen."Ping ping ping alle eersteklas passagiers voor vlucht 3782da moeten zich bij de gate melden!" Word er omgeroepen.
"Dat is onze vlucht!" Schreeuw ik.
"We moeten naar gate 15E, dat is die kant op." Zegt Demi, terwijl ze naar rechts wijst.
We lopen die kant op en gaan in de rij staan naar vijf minuutjes zijn we aan de beurt en lopen we door een lange buis het vliegtuig in na ongeveer een kwartier doen ze de deuren van het vliegtuig dicht en volgt er een instructie video, als dat klaar is brand het lichtje dat we onze gordel vast moeten doen.
Dan stijgen we op ik doe me oordopjes in me stoel een beetje naar achter en mijn nek kussen om dan kruip ik een beetje tegen Dave aan er word een film op gezet en als mijn favo liedje is gedraaid ga ik kijken wat het is. Weer een instructie video.
"
Weer zo'n pokke instructie video!" Zegt Mike.
Nadat Mike dat heeft gezegd doe ik weer mijn oordopjes in en val in slaap.
***
"Dames en heren riemen vast! We gaan landen."
Ik doe me riem vast en kauw wat kauwgum. Als we zijn geland mogen de eerste klassers er als eerst uit, we groeten de passagiers waar we langs moeten lopen en zeggen de bediening gedag we loop weer door een lange buis ik pak mijn telefoon en kijk maar de tijd, het is vijf over half twaalf. We staan al een kwartier bij de band als onze koffers komen, we pakken onze koffers van de band en lopen het vliegveld uit, en Dave houd drie taxi's aan, de indeling is weer hetzelfde. Als we eindelijk bij het hotel zijn aangekomen bedanken we de taxi chaffeurs en lopen het hotel in als we aangekomen zijn bij de balie moeten we helemaal niks laten zien we krijgen gewoon de sleutel en er wijst een hand naar de lift we stappen de lift in en er is een lange stilte tot de deur weer open gaat.
"Zevenhonderdvijftig, enenvijftig, tweeënvijftig, hier is het! Zevenhonderddrieeenvijftig!" Zegt Lourdes
Ik doe de sleutel in het slot en doe de deur open.
"Wat is hier aan de hand?"
---------------
Sorry dat et zo lang duurde maar ik had vaak storing, nee ik heb geen Ziggo😂 maar KPN.
Ik probeer binnenkort weer te update maar ik weet nie of er weer storing komt.
Xx Ashh
JE LEEST
I Need You!
Teen FictionHoofdpersonen; Liz V Vliet 15 jaar Kimberly Liefmans 15 jaar Demi Liefmans 15 jaar Mike V Vliet 16 jaar Levi V Vliet 16 jaar Dave Liefmans 16 jaar Dit boek is driedelig Reacties zijn welkom Tienerfictie Alle rechten voor behouden