6. Bloed

20 2 0
                                    

POV Liz "
Wat is hier aan de hand!?" Schreeuw ik als ik de kamer deur open doe.
Er zitten allemaal rode vlekken op het bed en op de muur en op de grond liggen allemaal druppels,  er is een gil en er breekt glas, we rennen naar de lift en drukken op het knopje.
"Dat duurt te lang kom op! We nemen de trap." Zegt Levi.
We rennen naar de receptie.
"Ola! Eehm, do You speak English?" Vraagt Demi.
"Yes."
"Okey, can you follow us to upstares?" Vraag ik.
"Okey."
We gaan nu wel de lift in en lopen daarna naar de kamer.
"Miss, look at this room." Zegt Dave.
"O my goodness! Can you call the police? Hurry up!" Schreeuwt ze.
Na vijf minuutjes komt er politie aan en stuurt ons weg. We worden begeleid naar een ander hotel en daar afgezet ik kijk naar de naam en lees hard op voor:
"Welcome To, Viva La Sunshine."
En daaronder staan vijf sterren.
"Ooo, Myyyyy, Fuckingg Godd!!" Zegt Kimberly.
"Laten we naar binnen lopen. En inchecken." Zegt Mike.

POV Moeder Liz.
Ik word wakker als er zon in het raam naar binnen schijnt. Ik kijk op de wekker en zie dat Liz en de rest als bijna een dag in Loret zijn. Maar daar is het nu half twaalf  laat ik ze maar niet storen denk ik bij mezelf en draai me nog is om.
"Nina? Hallo weet je wel hoelaat het is?" Vraagt Kevin.
"Ik was al wakker." Antwoord ik terug.
"Het vliegtuig vertrekt over vijf uur."
"Ja ik ga zo inpakken."
"Ik ga even wat halen bij het buffet."
"Okey, tot zo."
Ik begin met inpakken en als ik daar mee klaar ben pak ik een briefje van vijf een papiertje en schrijf daar op;
Sorry for the mess! It was very nice at this place!

Ik pak de koffers en de twee tassen en loop de deur uit ik doe hem dicht en loop naar de lift. Ik ga met Kevin nog even bij het buffet zitten en check dan uit, ik zie dat we nog maar twee uurtjes hebben en dan moeten we op het vliegveld zijn. Ik bel een taxi en we rijden na een tijdje naar het vliegveld.
Na vijf uur zijn we thuis ik draai de deur open maar wat we dan aantreffen...
-------------------
Sorry dat et zo lang duurde en dat ie zo kort is😭

I Need You!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu