15.

345 22 3
                                    

(HARRY )
Asi tři a půl hodiny jsme já a Niall seděli v kavárně v tom největším obchoďáku u nás. Holky šly nakupovat věci na svatbu,jen tak pro radost. Vždy když si něco koupili to přinesly k nám a zase rychle zmizely. My jsme protestovali a proto teď máme v sobě asi pátý kafe se zmrzlinou.
"Takže? " nadzvedl Niall zvědavě obočí, věnoval jsem mu jeden nechápavý pohled "Bylo něco včera večer? " zakmital obočím a na obličeji mu pohrával jakýsi zvláštní úsměv.
"Ne, jenom jsme se líbali a potom mi An dala pořádnou pecku do koulí! " Napil jsem se kávy a porozhlídnul jsem se po kavárně. Byla celkem klidná, pár lidí si jenom tak seděli a četli knížku nebo časopis, někteří něco ťukali do notebooku a nebo se mezi sebou horlivě ač potichu bavili. Servírky tam byly tři, také se mezi sebou bavily, ale stále se věnovaly své práci.
"Cože An ti dala pěstí!"rozchechtal se tak nahlas až se někteří ti lidi na nás škaredě koukli. S povzdechem jsem obrátil hlavu na Nialla a zabíjel ho pohledem. " Chceš snad taky jednu mezi oči?!" Zeptal jsem se podrážděně a dopil si kafe. Niall se trošku uklidnil, no ale stále přidržoval smích.
" Koukl jsem znovu na ten dav lidí a zahlédl tam známou tvář. Vlasy měla volně rozpuštěné, oči ji zářily štěstím a nádherný úsměv ji doprovázel už od rána. Její nádherné tělo se skrývalo pod hnědým svetrem, na dlouhých štíhlých nohou měla krátké riflové kraťásky a černé conversky krásně doplňovaly její dnešní outfit. Nemohl jsem z ní oči spustit. Byla tak překrásná a tak nevinná. Nemohl jsem uvěřit ,že je moje! Po tak dlouhé době co jsem jí miloval.

(ANNE)
Celý den jsem se usmívala jak nikdy předtím. Nevím čím to bylo jestli tím, že poprvé nakupuji se svou kamarádkou nebo, že tu s náma jsou ti dva. Jsem ráda ,že to takhle dopadlo a doufám ,že se to nezmění a nebo nevrátí zpátky. Když už jsme si to na mířily ke klukům nemohla jsem z Harryho spustit svůj zrak.
Ve svých hustých a překrásných kudrnatých vlasech měl šátek. Černé tričko ladilo k jeho černým úzkým kalhotám. Jeho dva smaragdy svítili jako dvě světlušky v tmavé noci a jeho obrovský úsměv ukázal ty nejvíc bílé perly. "Holky konečně jste tady!" Řekl nadšeně Niall a vzal nám další tašky s oblečením. Harry vypadal jako by ho někdo vzal paralizerem, "Tak jak jste se tu bez nás měli? " optala se Christín těch dvou.
"No scházeli jste nám tu" Niall udělal smutný pohled, nad kterým jsme se zasmáli a Christín mu dala pusu. Koukla jsem na Harryho, který se na ně škaredě zašklebil, myslel si ,že ho nikdo nevidí a nad tím jsem se zasmála. Koukl na mě a vyplazl jazyk, já otevřela pusu do písmene O "Tak drzý! Pche" zakývala jsem hlavou a vzala si do ruky nápojový lístek. Začala jsem dělat, že si něco vybírám, ale najednou mě začal Harry lechtat. Já se snažila nekřičet a tak jsem se tam vrtěla jak housenka. Ti dva na nás hodili né moc pěkný pohled, "Můžete toho nechat jste na veřejnosti! " Okřikl nás Niall, my oba jsme na něho vyplazli jazyk a začali se smát.

"Mami jsme doma! "Zakřičela jsem do domu, ale nikdo nikde. Koukla jsem se na Christín, která si to mířila do obýváku. Vytáhla jsem z kabelky mobil a našla tam zmeškanou zprávu od rodičů.
"Chris myslíš, že bys u nás mohla dneska ještě zůstat? Máma s tátou tam budou ještě jeden večer a Oliver se vrátí až zítra v noci. " Posadila jsem se vedle ní a koukla na černou obrazovku "Samozřejmě, přeci tě tu nemůžu nechat samotnou na pospas těm dvoum magorum." Děkovně jsem se na ní koukla a položila nohy na stůl a s úlevou jsem si vydechla.
" Hele ještě si mi neodpověděla na otázku! "Zaplnila ticho domu, já jenom zavrtěla hlavou. " Co bys prosím tě chtěla slyšet? " Přesedla jsem si do tureckého sedu a koukala na ní, ona si sedla úplně stejně. "No všechno co jste spolu včera dělali! " Prohrábla jsem si vlasy a koukla na ní. "Hmm.. kde bych začala. Takže nejdřív mě začal lechtat, pak mě začal líbat. Posadil se a mě si dal na sebe, já sem omylem pohla panví a mu se to zalíbilo, udělala jsem to ještě dvakrát no a on mě za to začal lechtat. Bouchla jsem ho do koulí. Omylem. Konec! " Chris vypadala překvapeně, asi čekala jiný konec, pokrčila jsem rameny a postavila jsem se. "Nemáš třeba hlad?" Zařvala jsem na ní když jsem stála u ledničky,"Počkej jak si ho jako praštila?" Vyhoupla se na linku a napila se džusu ,který mi vzala z ruky. " Normálně, lechtal mně tak jsem se jenom bránila, ale samozřejmě, že jsem ho tam nechtěla bouchnout. Bylo to prostě omylem! "Vytrhla jsem ji džus a nalila si trošku do sklenky "A co on?" Začala se divně usmívat " Co by zařval jak holka a celý zrudl! "Začala jsem se smát a Christín se přidala.

"Bože nemám to kam dát! " Hodila jsem na postel asi deset věšáku s novými věcmi a švihla sebou na ní.
"Tak některé věci daruj, když už se ti to tam nevleze. " pokrčila rameny a dala si další lžíci kuliček, které mi prostě ukradla,když dojedla svoje!
Špatný nápad to nebyl, je pravda ,že jsem ve skříni měla nějaké věci které už nenosím, proto jsem se postavila a pustila se do třídění.

AHOOOOJ!!
Jsem tady opět s novým dílem! Nemůžu uvěřit ,že jsem ho začala psát v 1:00 hodinu ráno a dopsala ho za 48 minut. Masakr! No, ale asi za to může ten nový singl od kluků, poslouchám ho pořád dokola! Je uplně boží!! Dodal mi sílu sice ne moc velkou,ale to nevadí.Co na něj říkáte vy:3 Doufám ,že se nezlobíte , ohledně této části, že je tak krátka, ale se už nechce moc přemýšlet. Slibuji ,že příště se pokusím přidat o něco delší část! Tak doufám že se vám to bude líbit :) Omlouvám se za chyby.
S láskou Wendelín:3


You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 21, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Život plný překážekWhere stories live. Discover now