((Harry))
Naštval jsem se a to hodně,když nám včera Chris řekla,že jí ti zmrdi unesli,ale nedával jsem to najevo,chtěl jsem ať nám to An řekne,ale An se rozhodla nám nevěřit,bála se že v tom jedeme taky že je to náš plán jak jí ublížit ještě víc.
Když jsme od ní odešly s Niallem jsme se vydali každý k sobě domů,šel jsem do pokoje a nevšímal si mámy ani Robina,zašel jsem si do koupelny tam jsem se okoupal a šel si lehnout.Probudil jsem se kolem jedné odpoledne doma nikdo nebyl hodil jsem si sprchu na obědval se a napsal jsem Niallovi,že s ním musím mluvit,po chvíli mi začal vibrovat mobil Niall mi volal"Co se stalo?"zeptal se nervozně"Jedu za Louisem jedeš semnou?"postavil jsem se a procházel jsem se obývakem"Teď?"zeptal se potichu,jako by nechtěl aby ho někdo slyšel.
"Jo teď! Máš s nad lepší nápad jak zjistit co se stalo?"zastavil jsem se u dveří které vedly do zahrady a koukal se jak venku poletuje listí"No mám tady An,která mi všechno řekla,ale když chceš můžeme jed za Louisem možná by věděl proč to Liam udělal"šel jsem rychle ke vchodovým dveří a začal se obouvat"Cože ty tam máš An a to si mi nemohl zavolat,jdu okamžitě tam!"vzal jsem si bundu a chytl kliku.
"Ne Harry já jsem byl rád že An dorazila počkej pět minut a já ti všechno řeknu,kdyby si sem přišel An by se polekala a už možná by mi nikdy nic neřekla"měl pravdu jenom sem se naštval že mi to neřekl"Okey tak za pět minut u auta.
""Ahoj"usmál se Niall já už seděl v autě a kývl na něho"Tak a teď mi všechno řekni"rozjel sem se Niall se na dechl a spustil,já se věnoval cestě,ale také jsem se se věnoval Niallovi jak mi všechno řekl byl jsem tak hodně naštvaný,že jsem vší silou bouchl do volantu,Niall poskočil protože se lekl"To je takový zmrd,kokot čurák však počkej až se mi dostane pod ruku ten si fotbal a všechno může vyškrtnou ze svého deníčku kokot jeden!!!"
Zastavil jsem před Louisovým domem,zaklepal jsem na dveře,přišla nám otevřít jeho máma"Dobrý den paní Tomlinsonová je Louis doma?"byl jsem na ní milý nechtěl jsem jí vystrašit jelikož byla v pátém měsíci"Ahoj Harry a Nialle,ne před deseti minutami odešel za Eleanor do Nando's"usmívala se od ucha k uchu,ruce měla položené na bříšku a spokojeně si ho hladila"Aha děkujeme nashledanou"otočili jsme se a došli k autu"Ráda jsem vás viděla ahoj"zamávala nám jeho máma,rozjel jsme se k Nando's.
Vešly jsme dovnitř a rozhlíželi se,zahlédli ho sedět s El a Perrie chtěl jsme jít za ním,když mě zastavil Niall"Co to kurva děláš?"zeptal jsem se ho naštvaně,on se jenom usmál a ukázal na podium,tam stála Christín a podávala ruku An.
An tam stála nervozně ale usmívala se Chris dávala tomu klukovy papír on tam něco naťukal a dal to kapele hudba začala hrát,Chris začala zpívat An na ní koukala nevěřícně ale zpívala.
(Chris)
"She captures her reflection
Then she throws the mirror to the floor
Her image is distorted
Screaming "Is it worth it anymore?"
(Anne)
Nooo
(Chris)
Are you scared of the things
That they might put you through?
Does it make you wanna hide the inner you?
(Anne)
You're not the only one, so let them criticise
You're untouchable, when you realise, Oh oh"
YOU ARE READING
Život plný překážek
FanfictionHarry Edward Styles,frajer na škole,kapitán ve fotbalovém týmu,pařmen,s každou holkou ve škole se vyspal a má svojí partu. Anne Danniel Greenová,neviditelná holka,kterou každý sesměšňuje a šikanuje jenom protože jí to jde líp ve škole,Šprtkou jí naz...