Život plný překážek

939 36 0
                                    

Seděla jsem ve škole jako vždy mezi prvními v první lavici u katedry a poslouchala jsem písničky ve sluchátkách ,neseděla jsem s nikým,jenom za to že jsem vždycky připomínala testy nebo úkoly,pak jsem vždycky za to byla zmlácená,nikomu jsem to ale neřekla protože bych měla ještě větší problémy.Když si měl někdo vedle mě sednou tak seděli úplně venku v uličce a napodobovali že zvrací.Vytáhla jsem si věci na hodinu angličtiny.Třída se začínala pomalu plnit nejdřív tam chodili takový ti co měli oči jenom pro svůj mobil nebo tablet,potom ti co měli věčně v uších sluchátka,namyšlené holky a pak ta Stylesová sebranka

"Hej šprtko opovaž se připomenout dnešní test jasný?"začal na mě křičet jeden  z těch jeho kamarádů který mě nejvíc mlátil jmenoval se Zayn,myslel si že když chodí se čtvťačkou tak je král celé školy teda až po Stylesovi ten každý den měl jinou holku,každý den chodil na párty,a pořád se vytahoval jak je nejlepší ve fotbale a že díki němu má škola všechny ty trofeje,poháry,medaile diplomy a sponzory.

Jenom sem se na něho podívala a otočila se zpátky k tabuli"Ty si nerozuměla?"zařval ten druhý co mě mlátil nejvíc se Zaynem no vlastně mě mlátili jenom ti dva zbytek mi jenom nadávali  a smály když mě ti dva zkopali.

Koukla jsem se na ně znovu a kývla jsem na znamení že jsem rozuměla"Tak se mi to líbí,ale jestli to porušíš tak uvidíš!"přišel ke mě Zayn a opřel se o lavici já jenom na sucho hlasitě polkla tak že to museli slyšet až na konci třídy,chtěl ještě něco říct,ale začalo zvonit a do třídy přišel učitel"Hm..tentokrát si měla štěstí že tě zachránilo zvonění"postavil se a šel na své místo,já si jenom oddychla a opřela o lavici,seděli úplně vzadu u dveří,v poslední lavici seděl Louise který seděl sám,ale nějak mu to nevadilo před ním seděl Niall a Styles a před něma Zayn a Liam.

"Takže třído v téhle hodině se budeme věnovat novému učivu."Čtvrt hodiny tam učitel vysvětloval novou látku,ale já to nevydržela a zvedla ruku,učitel se zastavil a já skoprněla"Ano slečno Greenová?"pozvedl obočí,koukla jsem se do zadu,Zayn s Liamem ukazovali,že mě zabijou pokud to řeknu,začalo mi bít rychle srdce a potili se mi dlaně protože jsem nevěděla co teď"J-já jsem se chtěla zeptat jestli můžu na záchod?"v tom stresu sem ze sebe vykoktala tohle"Ale jistě utíkejte"vstala jsem,poděkovala jsem a odešla,cestou jsem se podívala na Zayna ten se jenom houpal na židli a povídal si s Liamem,koukla jsem se na Stylse který na mě koukal,rychle jsem sklopila hlavu,otevřela dveře a vyšla ze třídy.

......................................................

Ahoj já se jenom chtěl zeptat jestli by to někoho zajímalo,když tak nechte votes a comment??:) Jinak se moc omlouvám za chyby a předem děkuju za odpověď:))

Život plný překážekWhere stories live. Discover now